Kloštar Ivanić - the oldest settlement in this area today counts about 2500 inhabitants. It was in possession of Zagrebian bishops since the foundation of the diocese in 1094. Written documents reveal us that bishop Stjepan II Babonić has built the Church of St. Mary and monastery between 1227 and 1242. From 1246 to 15th century the monastery was the home of Benedictines, and in 17th century, when the danger ceased, it was restored.

Općina kloštar Ivanić

  Školska 22
    10312 Kloštar Ivanić
    Hrvatska
 

Kako doći do nas pogledajte na priloženoj karti:

 
 

 

Općina Kloštar Ivanić

Školska 22
10312 Kloštar Ivanić

Hrvatska

  naša lokacija na karti

OIB: 18133797436
MB: 02741202

Tel:   01 / 2892 341
Fax:  01 / 2892 450
Web: www.klostar-ivanic.hr

adresa elektroničke pošte: [email protected]

RADNO VRIJEME:
Ponedjeljak: 07:30-16:00 

Utorak-Četvrtak: 07:30 - 15:30 

Petak: 07:30 - 15:00 

Uredovno vrijeme rada sa strankama je svaki dan osim četvrtkom od 11:00 - 14:00, ili po dogovoru putem e-pošte ili telefona.

NAČELNIK OPĆINE:

  Željko Filipović
tel: 01 / 2823 154 

email:  [email protected]

 

PROČELNICA JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA:                 

  Sanela Đura, mag.iur.
tel: 01 / 2823 104
email:  [email protected]

 

VIŠI REFERENT ZA PRAVNE POSLOVE:

  Mateja Šviglin
tel: 01 / 2892 475
email:  [email protected]

KOMUNALNI REDAR:

  Marija Kušar
tel: 01 / 2823 140
email:  [email protected]

REFERENT ZA POSLOVE SAMOUPRAVE I ADMINISTRATIVNE POSLOVE:

  Lidija Zubatović
tel: 01 / 2892 341
email:  [email protected]

RAČUNOVODSTVENI REFERENT: 

  Vlatkica šilipetar
tel: 01 / 2823 109
email:  [email protected]

REFERENT ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI I GOSPODARSTVO:

  Dejan Dokmanić
tel: 01 / 2345 775
email: [email protected]

REFERENT ZA OPĆE POSLOVE I PRAĆENJE NABAVE: 

  Katarina Salopek
tel: 01 / 2823 109
email: [email protected]

REFERENT ZA OBRAČUN NAKNADA I DOPRINOSA:

  Lorena Cepetić
tel: 01 / 2892 407
email: [email protected]

Sukladno članku 36. stavku 2. Zakona o sustavu unutarnjih financijskih kontrola (NN broj 141/06) čelnik korisnika proračuna obvezan je imenovati osobu zaduženu za nepravilnosti, koja će zaprimati obavijesti o nepravilnostima i sumnjama na prijevaru ili samostalno poduzimati radnje protiv nepravilnosti i prijevara.

Prema članku 8. Naputka o otkrivanju, postupanju i izvješćivanju o nepravilnostima u upravljanju sredstvima proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika (NN, broj 70/12) osoba za nepravilnosti odgovorna je za:

  • zaprimanje obavijesti o nepravilnostima,
  • praćenje tijeka postupanja po utvrđenim nepravilnostima,
  • sastavljanje polugodišnjeg i godišnjeg izvješća o nepravilnostima i
  • suradnju s nadležnom ustrojstvenom jedinicom u Ministarstvu financija u čijem je djelokrugu proračunski nadzor i drugim nadležnim tijelima.

 

Osoba zadužena za nepravilnosti:

Sanela Đura, mag.iur.

školska 22, 10312 Kloštar Ivanić

Tel: 01 / 2823 - 104

Fax: 01 / 2892 - 450

E-mail: [email protected]

Zaključak o određivanju osobe zadužene za nepravilnosti i prijevare (pdf-dokument)

pristup informacijama

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija

Temeljem članka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15) uređeno je pravo na pristup informacijama fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom.

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija uređeno je i ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15). Zakonom se propisuju načela prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, ograničenja prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, postupak za ostvarivanje i zaštitu prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija.

Službenik za informiranje

OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ javnost informira putem službene web stranice dokumentima i informacijama koje posjeduje i koji su javno dostupni u elektroničkom obliku i moguće im je pristupiti bez upućivanja posebnog zahtjeva, a pristup svim ostalim informacijama i dokumentima ostvaruje se podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva.

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva službeniku za informiranje na sljedeće moguće načine:

  • putem telefona na broj: +385 (0) 01 2892-341
  • putem faksa na broj: +385 (0) 01 2892-450
  • elektroničkom poštom službeniku za informiranje:

[email protected]

[email protected]

  • na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija;
  • poštom na adresu: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ, Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija;
  • osobno na adresu: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ, Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska,

- ponedjeljak od                    07,30 do 16,00

-utorak, srijeda, četvrtak od 07,30 do 15,30

- petak                                     07,30 do 15,00     

Uvjeti za ponovnu uporabu informacija:

  • Tijelo javne vlasti korisniku daje podatke za ponovnu uporabu bez ograničenja, za slobodnu uporabu i u otvorenom formatu.
  • U opravdanim slučajevima tijelo javne vlasti može odrediti uvjete za ponovnu uporabu. U slučaju određivanja uvjeta za ponovnu uporabu njihov sadržaj i primjena ne smiju neopravdano ograničavati mogućnost ponovne uporabe, niti se smiju koristiti kako bi se ograničilo tržišno natjecanje.
  • Uvjeti za ponovnu uporabu informacija ne smiju biti diskriminirajući za iste ili slične vrste informacija, odnosno za komercijalnu ili nekomercijalnu uporabu.
  • Na tijelo javne vlasti koje ponovno koristi svoje informacije kao osnovu za komercijalne aktivnosti koje ne spadaju u djelokrug njegovih javnih poslova primjenjuju se isti uvjeti ka za druge korisnike.
  • Vrste i sadržaj dozvola kojima se utvrđuju ponovne uporabe, u skladu sa standardnim otvorenim dozvolama, pravilnikom uređuje ministar nadležan za poslove uprave.
  • Tijelo javne vlasti dužno je na svojoj internetskoj stranici objaviti dozvole kojima se određuju uvjeti ponovne uporabe ili poveznice na takve dozvole u skladu sa standardnim otvorenim dozvolama.

Zahtjev za pristup informacijama (Obrazac 2)

Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije (Obrazac 3)

Zahtjev za ponovnu uporabu informacija (Obrazac 4)

Službenik za informiranje:

Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić

LIDIJA ZUBATOVIĆ

Hrvatska

Tel.: +385 (0) 01 2892 341

Fax.: +385 (0) 01 2892 450

E-mail službenika za informiranje:

[email protected]

[email protected]

Uredovno vrijeme za rad sa strankama određuje se od

- ponedjeljak od                        07,30 do 16,00

-utorak, srijeda, četvrtak od       07,30 do 15,30

- petak                                     07,30 do 15,00     

 

Troškovi dostave informacija obračunavaju se prema važećem cjeniku redovnih poštanskih usluga.

Naknada za pristup informacijama

OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije, koja se naplaćuje sukladno Kriteriju za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (dalje u tekstu: Kriterij) na temelju članka 19. stavka 2. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15).

Visina naknade stvarnih materijalnih troškova određuje se u sljedećem iznosu:

  1. preslik jedne stranice veličine A4 – 0,25 kuna
  2. preslik jedne stranice veličine A3 – 0,50 kuna
  3. preslik jedne stranice u boji veličine A4 – 1,00 kuna
  4. preslik jedne stranice u boji veličine A3 – 1,60 kuna
  5. elektronički zapis na jednom CD-u – 4,00 kuna
  6. elektronički zapis na jednom DVD-u – 6,00 kuna
  7. elektronički zapis na memorijskoj kartici ovisno o količini memorije – 210 kuna za 64 GB, 150 kuna za 32 GB, 120 kuna za 16 GB, 50 kuna za 8 GB, 30 kuna za 4 GB.
  8. pretvaranje jedne strane dokumenta iz fizičkog u elektronički oblik – 0,80 kuna
  9. pretvaranje zapisa s videovrpce, audiokazete ili diskete u elektronički zapis – 1,00 kuna

Troškovi dostave informacija obračunavaju se prema važećem cjeniku redovnih poštanskih usluga.

NAPOMENA:

Visinu naknade stvarnih materijalnih troškova za usluge koje nisu navedene u Kriteriju, tijelo javne vlasti određuje na način da u visinu naknade zaračuna prosječnu tržišnu cijenu za uslugu, trošak amortizacije koje ima tijelo javne vlasti te trošak poštanskih usluga. Troškovi dostave informacija obračunavaju se prema važećem cjeniku poštanskih usluga. Korisnik prava na informaciju treba unaprijed u cijelosti položiti očekivani iznos stvarnih materijalnih troškova. U slučaju da korisnik prava na informaciju u roku ne položi navedeni iznos, smatrat će se da je korisnik prava na informaciju odustao od zahtjeva. Općina Kloštar Ivanić  izdat će korisniku prava na informaciju račun prema visini naknade određenom u Kriteriju.

Naknada za ponovnu uporabu informacija

Općina Kloštar Ivanić  ne naplaćuje naknadu za ponovnu uporabu informacija kad informacije objavljuje na službenim internetskim stranicama.

Prema Kriteriju za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije na temelju članka 19. stavka 2. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15), Općina Kloštar Ivanić može korisniku naplatiti stvarne materijalne troškove ponovne uporabe informacija nastale zbog reprodukcije, davanja na uporabu i dostave informacije kao i ako je ispunjen jedan od sljedećih uvjeta:

  1. tijelo javne vlasti pretežito se financira iz vlastitih prihoda ili
  2. korisnik zahtjeva informacije kojima tijelo javne vlasti osigurava odgovarajuće prihode kojim pokriva troškove njihova prikupljanja, izrade, reprodukcije i objave,
  3. tijelo javne vlasti određuje naknadu za ponovnu uporabu u skladu s objektivnim, jasnim i povjerljivim kriterijima za izračun troškova ponovne uporabe informacije koje utvrđuje uredbom Vlade Republike Hrvatske a troškovi se izračunavaju u skladu s računovodstvenim pravilima koja se primjenjuju na dotična tijela javne vlasti,
  4. ukupan godišnji prihod tijela javne vlasti ostvaren po osnovi naknade troškova ne prelazi troškove prikupljanja, izrade, reprodukcije i pružanja informacije, uključujući razuman povrat ulaganja.

Pravo na pristup informacijama uređuju

Opći propisi

  • Ustav Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 56/90, 135/97, 08/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01, 76/10, 85/10, 05/14),
  • Zakon o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine«, broj 25/13, 85/15),
  • Zakon o arhivskom gradivu i arhivima (»Narodne novine«, broj 105/97, 64/00, 65/09, 144/12),
  • Zakon o autorskom pravu i srodnim pravima (»Narodne novine«, broj 167/03, 79/07, 80/11, 125/11, 141/13, 127/14),
  • Zakon o medijima (»Narodne novine«, broj 59/04, 84/11, 81/13),
  • Zakon o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 47/09),
  • Zakon o sustavu državne uprave u odnosima uprave i građana (»Narodne novine«, broj 150/11, 12/13, 93/16, 104/16),
  • Zakon o tajnosti podataka (»Narodne novine«, broj 79/07, 86/12),
  • Zakon o upravnim sporovima (»Narodne novine«, broj 20/10, 143/12, 152/14, 94/16, 29/17),
  • Zakon o zaštiti osobnih podataka (»Narodne novine«, broj 103/03, 118/06, 41/08, 130/11, 106/12),
  • Zakon o zaštiti tajnosti podataka (»Narodne novine«, broj 108/96),
  • Opći porezni zakon (»Narodne novine«, broj 115/16),
  • Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije isključivih prava na ponovnu uporabu informacija (»Narodne novine«, broj 20/16)
  • Pravilnik o Središnjem katalogu službenih dokumenata Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 124/15),
  • Pravilnik o ustroju, sadržaju i načinu vođenja službenog Upisnika o ostvarivanju prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija (»Narodne novine«, broj 83/14),
  • Kriterij za određivanje visine naknadne stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (»Narodne novine«, broj 12/14, 15/14).

 

Propisi EU

  • Direktiva 2003/98/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 17. studenog 2003. o ponovnoj uporabi informacija javnog sektora
  • Directive 2003/98/EC of the European Parliament and of the Council of 17 November 2003 on the re-use of public sector information
  • Direktiva o izmjeni Direktive 2003/98/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 17. studenog 2003. o ponovnoj uporabi informacija javnog sektora, 2013/37/EU
  • Directive 2013/37/EU of the European Parliament and of the Council of 26 June 2013 amending Directive 2003/98/EC on the re-use of public sector information Text with EEA relevance
  • Konsolidirana Direktiva 2003/98/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 17. studenog 2003. o ponovnoj uporabi informacija javnog sektora
  • Consolidated Directive 2003/98/EC of the European Parliament and of the Council of 17 November 2003 on the re-use of public sector information
  • Smjernice o preporučenim standardnim dozvolama, skupovima podataka i naplati ponovne uporabe dokumenata 2014/C 240/01
  • Guidelines on recommended standard licences, datasets and charging for the reuse of documents 2014/C 240/01

 

Vijeće Europe

  • Europska konvencija o ljudskim pravima i temeljnim slobodama (MU 18/97, 06/99, 14/02, 13/03, 09/05, 01/06, 02/10)

 

Interni akti

  • Akcijski plan za povećanje transparentnosti i otvorenosti u tijelu javne vlasti za 2017. godinu,
  • Akcijski plan za povećanje transparentnosti i otvorenosti u tijelu javne vlasti za 2016. godinu,
  • Odluka o imenovanju službenika za informiranje,
  • Odluka o visini naknade (cjenik) stvarnih materijalnih troškova,
  • Službeni Upisnik o zahtjevima, postupcima i odlukama o ostvarivanju prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija,
  • Zahtjev za pristup informacijama,
  • Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije,
  • Zahtjev za ponovnu uporabu informacija.

Izvješća

ASSET LISTA OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ .zip

Često postavljana pitanja:

Pitanja se odnose na djelokrug i rad tijela javne vlasti Općine Kloštar Ivanić koja su od značaja za građane, razvoj infrastrukture, uređenje naselja i stanovanja, komunalno gospodarstvo, briga o djeci, socijalna skrb, zaštita i unapređenje prirodnog okoliša, održavanje javnih cesta i ostalo.