Obavještavaju se učenici i studenti s područja Općine Kloštar Ivanić koji su podnijeli prijave na natječaj za dodjelu stipendija u školskoj/akademskoj godini 2024/2025, da je objavljen PRIJEDLOG LISTE KANDIDATA ZA DODJELU STIPENDIJA U TEKUĆOJ ŠKOLSKOJ/AKADEMSKOJ GODINI.

Prijedlog Liste kandidata za dodjelu stipendija oglašene su na oglasnim pločama Općine Kloštar Ivanić, te na web stanicama Općine Kloštar Ivanić.

KANDIDATI  MOGU PODNIJETI PISMENI PRIGOVOR ODBORU ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE I DODJELU STIPENDIJA U ROKU 8 DANA OD DANA OBJAVE LISTE, ODNOSNO DO ZAKLJUČNO 25.11.2024.g. DO 15:00 SATI.

PRIJEDLOG LISTE UČENICI  .ZIP

PRIJEDLOG LISTE STUDENTI .ZIP

 

Slijedom odredbi članka 20. stavka 4. alineje 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19), Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja objavljenog u Narodnim novinama od 04.10.2024. za prijam u službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto namještenika „komunalni radnik na grobljanskim poslovima“ u Vlastiti pogon Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić objavljuje slijedeći

 POZIV NA TESTIRANJE

   KANDIDATIMA KOJI ISPUNJAVAJU FORMALNE UVJETE IZ JAVNOG NATJEČAJA

ZA PRIJAM U SLUŽBU NA NEODREĐENO VRIJEME NA RADNO MJESTO NAMJEŠTENIKA 

 U VLASTITI POGON

JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ – 1 izvršitelj/ica

 

Testiranje odnosno provjera znanja i intervju kandidata održati će se

 

u ponedjeljak, 21. listopada 2024. godine s početkom u 9:00 sati u Općini Kloštar Ivanić, Školska 22, I.kat,  vijećnica.

 

Testiranje se provodi nakon objavljenog Javnog natječaja za prijam u službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto namještenika „komunalni radnik na grobljanskim poslovima“ u Vlastiti pogon Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić, objavljenog u Narodnim novinama od 04.10.2024. godine, a istom pristupaju samo oni kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete navedene u natječaju.

Kandidat koji ne pristupi testiranju, smatrati će se kao da je povukao prijavu na objavljeni javni natječaj.

Ne postoji mogućnost naknadnoga pisanog testiranja bez obzira na razloge koje kandidata eventualno priječe da testiranju pristupi u naznačeno vrijeme.

 

Ovaj poziv će se objaviti na web stranici Općine Kloštar Ivanić www.klostar-ivanic.hr.

 

                                                                             Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja

 

 

U privitku:Upute kandidatima koji zadovoljavaju formalne uvjete iz javnog natječaja i pristupaju testiranju

Upute kandidatima koji zadovoljavaju formalne uvjete iz javnog natječaja i pristupaju testiranju

 

Smatra se da je kandidat, ako se navedenog dana ne odazove do 9:00 sati, bez obzira na razloge, povukao prijavu na natječaj. Smatrat će se da je kandidat prijavu povukao i u slučaju da na pisanom testiranju remeti mir i/ili pravila ponašanja na testiranju sa kojima će biti upoznat, kao i ako ne predoči osobnu iskaznicu.

 

Kandidat na pisanom testiranju može ostvariti najviše 10 bodova. Pismena provjera znanja za kandidate sastoji se od poznavanja opće kulture i provjere znanja bitnog za obavljanje poslova radnog mjesta komunalnog radnika na grobljanskim poslovima.

 

Testiranje traje 30 minuta. Ako kandidat na pisanom testiranju ostvari najmanje 50% bodova bit će pozvan na razgovor (intervju) s Povjerenstvom – provjera interesa i motivacije za rad na radnom mjestu komunalnog radnika na grobljanskim poslovima.

 

Rezultati pisanog testiranja biti će obznanjeni isti dan do 10:00 sati.

 

Ako kandidat na pisanom testiranju ostvari najmanje 50% bodova biti će pozvan na intervju s početkom u 10:00 sati isti dan.

Rezultati intervjua, ukupno se boduju sa maksimalnih 10 bodova.

 

Nakon provedenog testiranja i intervjua Povjerenstvo sastavlja Izvješće o provedenom postupku i utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova na pisanom testiranju i intervjuu.

 

Ovaj poziv objavljuje se na web stranici www.klostar-ivanic.hr i oglasnoj ploči Općine Kloštar Ivanić.

 

 

                                                                                                                                                   

                                                                                  OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

                                                                           Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja

 

POZIV .PDF

 

         Na temelju članka 17., 19. i 116. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), a u skladu s Planom prijma u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić za 2024. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 1/24, 37/24), pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić (OIB:18133797436) raspisuje

                                            

                                                      JAVNI NATJEČAJ

za prijam namještenika na radno mjesto: „komunalni radnik na grobljanskim poslovima“ u Vlastiti pogon Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić -1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom uz obvezni probni rad od tri mjeseca

 

Osobe prijavljene na natječaj moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu, propisane u  članku 12. ZSN-a:

 

  1. punoljetnost;

 

  1. hrvatsko državljanstvo;

 

  1. zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

 

Osim općih uvjeta za prijam u službu i raspored, osobe moraju ispunjavati i sljedeće posebne

uvjete:

 

  1. osnovna škola ili niža stručna sprema;

 

  1. vozačka dozvola B kategorije.

 

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke navedene u člancima 15.

i 16. ZSN-a.

 

Sukladno članku 13. Zakona ravnopravnosti spolova (Narodne novine broj 82/08, 69/17), na

natječaj mogu se javiti osobe oba spola.

 

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo. Osobe koje se u prijavi pozovu na to pravo obvezni su priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze, sukladno posebnom zakonu kojim je uređeno to pravo.

 

Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog intervju s kandidatima, kandidati koji su po rang-listi ostvarili najveći i isti broj bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat koji se u svojoj prijavi pozvao na to pravo te to i dokazima dokazao.

 

U službu se prima uz obvezni probni rad od 3 mjeseca, sukladno članku 26. ZSN-a.

 

U prijavi na natječaj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, OIB, adresu stanovanja, broj mobitela/telefona te po mogućnosti adresu elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje.

 

Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

 

Uz prijavu na natječaj osobe koje se prijavljuju dužne su priložiti sljedeće priloge:

 

  1. životopis;

 

  1. neovjerenu presliku svjedodžbe;

 

  1. dokaz o hrvatskom državljanstvu (neovjerenu presliku domovnice, osobne iskaznice ili putovnice);

 

  1. neovjerenu presliku uvjerenja nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi

kazneni postupak (ne stariji od 6 mjeseci);

 

  1. vlastoručnu potpisanu izjavu da ne postoji zapreka za prijam u službu iz članka 15. i 16.

ZSN-a (izjavu nije potrebno ovjeravati);

 

  1. neovjerenu presliku vozačke dozvole (B kategorije).

 

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik ili

ovjerenu presliku.

 

Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat nakon obavijesti o izboru, a

prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

 

Prijave na   natječaj   s   dokazima   o   ispunjavanju   uvjeta   dostavljaju   se   u   roku od                8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, na adresu: Općina Kloštar Ivanić, Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, s naznakom: »Za natječaj za prijam u službu – komunalni radnik na grobljanskim poslovima u Vlastiti pogon u  Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Kloštar Ivanić – ne otvaraj«.

 

Urednom prijavom smatra se ona prijava koja je pravovremena i sadrži sve podatke i tražene

priloge navedene u natječaju.

 

Osoba koja ne podnese pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj i njena prijava neće biti razmatrana te će joj o tome biti dostavljena pisana obavijest.

 

Za osobu/osobe koje zadovoljavaju formalne uvjete iz javnog natječaja i stekle su status kandidata prijavljenog na javni natječaj bit će provedena prethodna provjera znanja i

 

sposobnosti putem pisanog testiranja iz općeg znanja i intervjua. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrat će se da je povukao prijavu na javni natječaj.

 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku i to najkasnije u roku od 60 dana od isteka roka za podnošenje prijava, dostavom rješenja o prijmu u službu izabranog kandidata ili dostavom odluke o poništenju natječaja.

 

Na web-stranici Općine Kloštar Ivanić www.klostar-ivanic.hr naveden je opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava.

 

Na oglasnoj ploči Općine Kloštar Ivanić i navedenoj web-stranici bit će objavljeno vrijeme održavanja pisanog testiranja iz općeg znanja s kandidatima, najmanje 5 dana prije njegova održavanja.

 

Dokumentacija priložena prijavi prijavljenim kandidatima se ne vraća.

 

Nakon raspisanog natječaja i provedenog cjelokupnog postupka ne mora se izabrati niti jedan kandidat te će se u tom slučaju donijeti odluka o poništenju natječaja.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

                                                                            

 

Opis poslova i podaci o plaći komunalnog radnika

NN 114/2024

Temeljem članka 6.,7. i 8. Pravilnika o stipendiranju učenika i studenata Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 40/23), Odluke o izdvajanju novčanih sredstava za stipendiranje učenika i studenata u školskoj godini 2024./2025., Odluke o listi poticanih struka i zanimanja, te članka 57. Statuta Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 13/21), načelnik Općine Kloštar Ivanić  raspisuje

N A T J E Č A J 

ZA DODJELU STIPENDIJA ZA ŠKOLSKU GODINU

2024./2025.

DOKUMENTACIJA .ZIP

 

Prijave na natječaj za dodjelu stipendija dostavljaju se u roku 15 dana od dana objave natječaja  - do 18.10.2024. godine, neposredno na urudžbeni, u općinski sandučić ili poštom na adresu:

OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ, Odbor za odgoj i obrazovanje i dodjelu stipendija, Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, u zatvorenoj omotnici s naznakom „Za natječaj za dodjelu stipendija“.

Temeljem čl. 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) te članka 57. Statuta Općine Kloštar Ivanić (“Glasnik Zagrebačke županije”, broj 13/21), a u svezi članka 7. Zakona o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi (“Narodne novine”, broj 83/22), načelnik Općine Kloštar Ivanić, dana 01.10.2024. godine raspisuje

 

 

Javni poziv za dodjelu financijske potpore programima/projektima udruga u području javnih potreba u kulturi za 2025. godinu

 

DOKUMENTACIJA .ZIP

Predmet natječaja je prodaja nekretnina na području Općine Kloštar Ivanić, koje su u vlasništvu Općine Kloštar Ivanić i to:  

  • k.č.broj 384, upisano u zk. ul. br. 4067, k.o. Bešlinec, ORANICA, ZGRADA I DVORIŠTE sveukupne površine 2266 m2 (oranica 1674 m2, zgrada 92m2, dvorište 500 m2) sa utvrđenom tržišnom vrijednošću, odnosno početnom cijenom u iznosu od 8.740,00 EUR, sve sukladno procjeni ovlaštenog stalnog sudskog vještaka za građevinarstvo. Predmetna nekretnina nalazi se u naselju Bešlinec, Duga ulica 10, te je u naravi građevinsko i poljoprivredno zemljište sa pripadnim zgradama (stambena zgrada i pomoćna zgrada). Na predmetnoj lokaciji od komunalne infrastrukture postoji asfaltirana prometnica, električna energija, javna rasvjeta i telekomunikacije.
  • k.č.broj 511, upisano u zk. ul. br. 3028, k.o. Bešlinec, ŠUMA I  LIVADA sveukupne površine 8573 m2 ( šuma – 4286, livada – 4287) sa utvrđenom tržišnom vrijednošću, odnosno početnom cijenom u iznosu od 4.120,00 EUR, sve sukladno procjeni ovlaštenog stalnog sudskog vještaka za građevinarstvo. Predmetna nekretnina nalazi se u naselju Bešlinec te je u naravi poljoprivredno zemljište sa šumom. Izvan je građevinskog područja naselja Bešlinec i spada u P3 - ostala obradiva tla. Prilaz čestici osiguran je zemljanim putem. Na predmetnoj lokaciji nema komunalne infrastrukture.
  • k.č.broj 697, upisano u zk. ul. br. 3777,  k.o. Bešlinec, ZGRADA, DVORIŠTE I ORANICA sveukupne površine 8.473 m² (zgrada - 395 m2, dvorište - 500 m2, oranica – 7578 m2 ) sa utvrđenom tržišnom vrijednošću, odnosno početnom cijenom u iznosu od 19.900,00 EUR, sve sukladno procjeni ovlaštenog stalnog sudskog vještaka za građevinarstvo. Predmetna nekretnina nalazi se u naselju Čemernica Lonjska 43, te je u naravi građevinsko zemljište. Nekretnina je u naravi zemljište sa stambenom zgradom i gospodarskom zgradom, jednim djelom unutar građevinskog područja naselja Čemernica Lonjska i jednim djelom izvan građevinskog područja u zoni P3 – ostala obradiva tla. Na predmetnoj lokaciji od komunalne infrastrukture postoji asfaltirana prometnica, električna energija, javna rasvjeta i telekomunikacije.
  • k.č.broj 783, upisano u zk. ul. br. 3033 k.o. Bešlinec, PAŠNJAK – sveukupne površine 3268 m² sa utvrđenom tržišnom vrijednošću, odnosno početnom cijenom u iznosu od  11.000,00 EUR,  sve sukladno procjeni ovlaštenog stalnog sudskog vještaka za građevinarstvo. Predmetna nekretnina nalazi se u naselju Čemernica Lonjska te je u naravi građevinsko zemljište. Nalazi se unutar građevinskog područja naselja Čemernica Lonjska, u zoni stambene i mješovite namjene i nema postojeće izgradnje. Od komunalne infrastrukture postoji asfaltirana prometnica, električna energija, javni vodovod, javna rasvjeta i telekomunikacije. 

 

2. Nekretnine se prodaju u zatečenom stanju „viđeno – kupljeno“.

 

3. Zainteresirani za kupnju nekretnina mogu podnijeti ponudu za jednu ili više katastarskih čestica, s time da kod podnošenja ponude za više katastarskih čestica, ponuditelj je u obvezi zasebno istaknuti ponuđenu kupoprodajnu cijenu za svaku pojedinu katastarsku česticu.

 

4. Pravo sudjelovanja u natječaju imaju:

- fizičke osobe državljani Republike Hrvatske,

- pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj,

Strani državljani sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske.

 

5. Ponuda se podnosi u pisanom obliku, na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu. Ponuda se može podnijeti na ponudbenom listu, a koji se može preuzeti na internetskoj stranici Općine Kloštar Ivanić.

 

6. Rok za dostavu ponude je 10 dana od dana objave ovog natječaja na oglasnoj ploči Općine Kloštar Ivanić, na službenoj Internet stranici Općine i lokalnoj radio-stanici.

 

7. Ponuda se dostavlja na adresu: Općina Kloštar Ivanić, Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, u zatvorenoj omotnici, s naznakom „NATJEČAJ ZA PRODAJU NEKRETNINA U VLASNIŠTVU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ – NE OTVARAJ“.

 

8. Otvaranje zaprimljenih ponuda biti će javno, a izvršit će u sjedištu Općine Kloštar Ivanić Povjerenstvo za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Općine Kloštar Ivanić, o čijem će se vremenu naknadno obavijestiti putem službene Internet stranice Općine Kloštar Ivanić i o istome sastaviti zapisnik.

 

9. Pisana ponuda, koja mora biti potpisana, mora sadržavati:

- ime i prezime, odnosno naziv ponuditelja, prebivalište odnosno sjedište ponuditelja te OIB fizičke osobe, odnosno OIB za pravne osobe,

- oznaka nekretnine za koju se dostavlja ponuda,

- visinu ponuđene kupoprodajne cijene upisanu brojkama i slovima, a koja ne može biti manja od početne cijene predviđene ovim javnim natječajem,,

- gospodarski program korištenja poljoprivrednog zemljišta,

- potpis ponuditelja i pečat za pravnu osobu i obrtnika,

- domovnica za fizičke osobe državljane Republike Hrvatske (može i preslika) ili preslika osobne iskaznice odnosno odgovarajući dokaz o stranom državljanstvu,

- izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra ne stariji od 90 dana računajući od dana početka postupka natječaja, odnosno za obrtnike preslika rješenja ili obrtnice Ureda za gospodarstvo te ovjereni prijevod izvornika isprave o registraciji tvrtke u matičnoj državi,

- dokaz o uplaćenoj jamčevini u visini od 5% utvrđene početne cijene prodaje u korist Proračuna Općine Kloštar Ivanić, broj HR7123400091819300008, s pozivom na broj 68 7757 – OIB ponuditelja. Ponuditelju čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, jamčevina se uračunava u ukupni iznos cijene. Ponuditelj koji ne uspije sa svojom ponudom, uplaćena će se jamčevina vratiti, bez kamata,  po donošenju odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja. Ponuditelj čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, u slučaju odustanka od ponude ili odbijanja zaključenja ugovora, gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine,

- dokaz o prvenstvu prava kupnje. Pravo prvenstva priznat će se pod uvjetom ispunjavanja svih natječajnih uvjeta i prihvata najpovoljnije postignute kupoprodajne cijene, vlasniku susjedne čestice zemljišta koja neposredno graniči s zemljištem koje se prodaje. Ukoliko se za korištenje prava prvenstva javi više vlasnika susjednih čestica zemljišta, nadmetanje se nastavlja između njih (usmeno nadmetanje), dok se ne postigne najpovoljnija kupoprodajna cijena.

- potvrda Općine Kloštar Ivanić da ponuditelj nema nepodmirenih dospjelih obveza prema Općini,

- potvrda Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka natječaja

- bilanca, račun dobiti i gubitka, odnosno odgovarajući financijski izvještaj ako je njihovo objavljivanje propisano u državi sjedišta gospodarskog subjekta

- BON-2 ili SOL 2 (podaci o solventnosti) za obrtnike i pravne osobe.

 

10. Za odabir ponuditelja iz ovog natječaja, Općinsko vijeće Općine Kloštar Ivanić utvrđuje kriterij, a to je: najviša ponuđena kupoprodajna cijena uz ispunjenje uvjeta iz ovog javnog natječaja. U slučaju da dva ili više najpovoljnijih ponuditelja ponude isti iznos kupoprodajne cijene, usmenim će se nadmetanjem između njih utvrditi najpovoljnija ponuda. Odluka o provođenju postupka prodaje javnom dražbom dostavlja se isključivo osobama koje su ponudile isti iznos kupoprodajne cijene na javnom natječaju koji se provodi pisanim prikupljanjem ponuda. Postupak javne dražbe provodi Povjerenstvo za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Općine Kloštar Ivanić. Prije početka javne dražbe predsjednik Povjerenstva upoznaje sve prisutne sudionike javne dražbe s uvjetima i načinom provođenja javne dražbe, utvrđuje broj ponuditelja koji su ponudili isti iznos kupoprodajne cijene na javnom natječaju koji se provodio pisanim prikupljanjem ponuda, te utvrđuje identitet prisutnih sudionika postupka javne dražbe, odnosno provjerava ovlasti punomoćnika za zastupanje sudionika postupka javne dražbe. Javna dražba se provodi na način da sudionici, redom kojim su zaprimljene njihove prijave na natječaj koji se provodio pisanim prikupljanjem ponuda, usmeno jedan po jedan daju u zapisnik svoje ponude, s time da početni iznos kupoprodajne cijene ne može biti niži od iznosa kojeg su ponudili na javnom natječaju koji se provodio pisanim prikupljanjem ponuda. Isti sudionik postupka javne dražbe ne može isticati ponudu dva puta u jednom krugu. Najmanji iznos za koji se ponuda može povećati iznosi 66,36 EUR . U slijedećem krugu, početni iznos kupoprodajne cijene je najviši ponuđeni iz prethodnog kruga, a svaki sudionik postupka javne dražbe može prihvatiti početnu cijenu iz prethodnog kruga, odnosno ponuditi veću cijenu. Javna dražba se provodi u najviše 3 (tri) kruga. Ako ni jedan sudionik postupka javne dražbe ne ponudi veći iznos cijene u trećem krugu, natječaj će se poništiti u cijelosti, odnosno djelomično u pogledu određene nekretnine ako se javna dražba provodi za više nekretnina. Ako tijekom javne dražbe pojedini sudionik narušava red i disciplinu (galama, ometanje drugih sudionika postupka javne dražbe, napuštanje mjesta gdje se obavlja dražba i slično), Povjerenstvo može tu osobu isključiti s javne dražbe. Kad su tijekom javne dražbe red i disciplina toliko narušeni da je onemogućeno pravilno provođenje dražbe, Povjerenstvo ima pravo prekinuti javnu dražbu te ju ponoviti ili poništiti natječaj.  

 

11. Odluku o odabiru ponuditelja donosi Općinsko vijeće Općine Kloštar Ivanić, o čemu se svi podnositelji ponuda biti pisanim putem obaviješteni.

U slučaju odustanka prvog najpovoljnijeg ponuditelja, najpovoljnijim ponuditeljem smatrati će se sljedeći ponuditelj koji je ponudio najvišu cijenu uz uvjet da je veća od početne cijene, a za takav slučaj Općinsko vijeće Općine Kloštar Ivanić ovlašćuje Općinskog načelnika Općine Kloštar Ivanić da donese Odluku o odabiru drugog ponuditelja ukoliko je ispunjen uvjet prava raspolaganja pojedinačnom vrijednošću predmetne nekretnine.

 

12. Odabrani ponuditelj dužan je sklopiti Ugovor o kupoprodaji s Općinom Kloštar Ivanić odmah nakon donošenja odluke o odabiru ponuditelja, kojim Ugovorom će se regulirati međusobna prava i obveze između ugovornih strana.

 

13. Iznos kupoprodajne cijene za nekretninu odabrani ponuditelj je dužan platiti u jednokratnom iznosu, u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora o kupoprodaji. U slučaju zakašnjenja u plaćanju kupoprodajne cijene, kupac je dužan uz kupoprodajnu cijenu platiti zakonsku zateznu kamatu za vrijeme zakašnjenja.

 

14. U ugovoru o kupoprodaji nekretnina, obavezno se ugovara da nema predaje u posjed niti prijenosa prava vlasništva na kupca dok isti u potpunosti ne izvrši obvezu uplate kupoprodajne cijene u cijelosti na račun Općine Kloštar Ivanić.

 

15. Porez na promet nekretnina, odnosno sve troškove glede ovjere potpisa te upisa prava vlasništva u zemljišnim knjigama i sve ostale troškove snosi kupac.

 

16. nepravodobne, nepotpune, nejasne kao i ponude s ponuđenim iznosom nižim od utvrđene početne cijene, neće se razmatrati.

 

17. Općinsko vijeće Općine Kloštar Ivanić zadržava pravo poništiti natječaj bez posebnog obrazloženja i bez snošenja novčanih i svih drugih eventualnih posljedica, kao i ne prihvatiti niti jednu zaprimljenu ponudu te može odustati od prodaje u svako doba prije potpisivanja ugovora , uz povrat iznosa jamčevine.“

Natječaj i ponudbeni list .zip

Temeljem članka 8., 9. i 10. Statuta Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 13/21) i članka 15. Odluke o kriterijima, načinu i postupku za dodjelu javnih priznanja Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 12/17) Komisija za dodjelu javnih priznanja raspisuje

 

N A T J E Č A J

za podnošenje prijedloga za dodjelu javnih priznanja

 

  1. Javna priznanja Općine Kloštar Ivanić dodjeljuju se pojedincima i pravnim osobama, ustanovama i udrugama zaslužnim za iznimna dostignuća i doprinos od osobitog značenja za razvoj i ugled općine, a poglavito za uspjehe i rezultate trajne vrijednosti u unapređenju gospodarstva, znanosti, prosvjete, za zasluge u obrani suvereniteta Republike Hrvatske u Domovinskom ratu, za uspjehe u unapređenju kulture, socijalne skrbi, zaštite i unapređenja prirodnog okoliša, sporta, tehničke kulture, zdravstva te drugih javnih djelatnosti.

 

  1. Kriteriji za dodjelu javnih priznanja su:

 

  • da se radi o istaknutim pojedincima, pravnim osobama, ustanovama ili udrugama koji su svojim kontinuiranim i izuzetno značajnim javnim radom, stručnim, umjetničkim ili pedagoškim radom dali doprinos i rezultate trajne vrijednosti na unapređenju stanja i razvitku pojedinih djelatnosti,
  • pojedinci koji u svojoj sredini uživaju ugled uzorna djelatnika i stručnjaka,
  • ostvareni rezultati u gospodarskom ili društvenom razvoju općine.

 

  1. Prijedlog za dodjelu javnih priznanja mogu podnijeti vijećnici Općinskog vijeća, Općinski načelnik, radna tijela Općinskog vijeća, mjesni odbori, građani, udruge građana, udruge gospodarstvenika i obrtnika, poduzeća, vjerske zajednice, kulturne, sportske i druge ustanove.

 

  1. Prijedlog za dodjelu javnih priznanja mora sadržavati:

 

  • podatke o podnositelju prijedloga
  • životopis osobe, odnosno podatke o pravnoj osobi koja se predlaže za priznanje
  • obrazloženje zasluga zbog kojih se predlaže dodjela priznanja

 

  1. Rok za podnošenje prijedloga: 15.05.2024. godine do 15:00 sati.

 

  1. Prijedlozi se podnose Komisiji za dodjelu javnih priznanja putem Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić, Školska 22, u zatvorenoj omotnici s napomenom „PRIJEDLOG ZA DODELU JAVNIH PRIZNANJA OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ“.

Odluka o kriterijima, načinu i postupku za dodjelu javnih priznanja Općine Kloštar Ivanić .pdf

ODLUKA O IZBORU KANDIDATKINJA ZA ZAPOŠLJAVANJE NA ODREĐENO VRIJEME NA PROJEKTU „ZAŽELI JEDNAKOST ZA SVE!“_SF.3.4.11.01.0243 .PDF

Općina Kloštar Ivanić u nastavku objavljuje privremenu rang listu krajnjih korisnika projekta Zaželi jednakost za sve!_ SF.3.4.11.01.0243. Općinske službe su trenutno u obradi preostalih prispjelih prijava potencijalnih krajnjih korisnika na JAVNI POZIV za iskaz interesa za sudjelovanje u projektu „ZAŽELI JEDNAKOST ZA SVE!“_ SF.3.4.11.01.0243 te se zahvaljujemo svim prijaviteljima na strpljenju. Dopuna objavljene rang liste bit će objavljena u najkraćem mogućem roku.

Kako još uvijek ima slobodnih mjesta za sudjelovanje u Projektu, Grad Ivanić-Grad koristi ovu priliku i poziva sve zainteresirane osobe da se prijave u Projekt do popunjenja kapaciteta. Sve informacije o procesu prijave su objavljene na linku Javnog poziva, a za pomoć pri popunjavanju prijavnih obrazaca i za dodatne informacije kontaktirajte nas na: [email protected] ili [email protected]  ili na broj telefona: 01/2823-109.

Temeljem članka 35. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju („NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 57/22 i 101/23“), članka 50.

Statuta Dječjeg vrtića Proljeće (KLASA: 007-01/23-01/03, URBROJ: 238-14-78-05-23-1) i članka 4. st. 4. Pravilnika o upisu djece

u Dječji vrtić Proljeće (KLASA: 601-02/23-01/06, URBROJ: 238-14-78-05-23-1) Upravno vijeće na    30. sjednici održanoj dana 19. ožujka  2024. godine donosi

NATJEČAJ

za upis djece u Dječji vrtić Proljeće u pedagošku godinu 2024. / 2025.

 

Prijave za upis se mogu podnijeti za slijedeće programe:

1. Cjelodnevni primarni 10-satni program ranog odgoja, obrazovanja, njege i skrbi djece predškolskog uzrasta

2. Program predškole (zakonski obvezan za svu djecu u godini dana prije polaska u školu koja će do 31. ožujka 2025. napuniti šest godina života)

3. Kraći programi unutar cjelodnevnog 10-satnog programa za djecu (sastavljaju se dodatni ugovori; rano učenje stranog jezika i dramsko-scenski program – za djecu od pete godine života)

 

Obrazac Zahtjeva za upis djeteta može se podići u Dječjem vrtiću Proljeće radnim danom (ponedjeljak – petak)  ili preuzeti s www.djecjivrtic-proljece.hr. Na istoj adresi se može pronaći i Pravilnik o upisu djece u Dječji vrtić Proljeće.

 

Zahtjevi za upis podnositi će se od 30. ožujka do 10. travnja 2024. godine u 12.00 sati jer se svi predani zahtjevi naknadno obrađuju putem platforme e-upisi preko portala e-građani.

  • Osobno u tajništvu Dječjeg vrtića Proljeće, Centralni objekt Naftaplinska 23/a svakog radnog dana od 7:30 do 15:30
  • Slanjem poštom na adresu Naftaplinska 23/a 10312 Kloštar Ivanić
  • Predajom u poštanski sandučić na adresi vrtića
  • Elektroničkom poštom na  [email protected]

● Putem platforme e-upisi preko portala e-građani https://e-upisi.hr/

*Ukoliko niste korisnik sustava e-građani, a htjeli biste predati Zahtjev za upis na ovaj način, javite se u računovodstvo vrtića za pomoć pri predaji zahtjeva.

**vrijedi samo za redovan program, predaja zahtjeva za program predškole se provodi isključivo predajom dokumentacije u vrtić. Rok za predaju dokumentacije za upis u program predškole je 15. rujna 2024.

  1. 1. Osnovna dokumentacija koja se prilaže uz Zahtjev za upis:

1)          Rodni list djeteta (može i fotokopija, bez obzira na datum izdavanja)

2)          Potvrdu o prebivalištu djeteta (može i fotokopija, izdaje MUP, bez obzira na datum izdavanja)

3)          Fotokopija zdravstvene iskaznice djeteta

4)          Fotokopija iskaznice imunizacije djeteta (knjižica cijepljenja)

5)          Fotokopija osobnih iskaznica oba roditelja*

6)          Potvrda o zaposlenosti i radnom vremenu roditelja

7)          Dokazi o činjenicama bitnim za ostvarivanje prednosti pri upisu**

8)          Privola/suglasnost za obradu osobnih podataka u svrhu provođenja e-upisa (dostupna na web stranici vrtića)

 

  1. 2. Na sve prikupljene osobne podatke bit će primijenjene odredbe Zakona o zaštiti osobnih podataka u ustanovama i prema Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Roditelji će dobiti šifru pod kojom će njihov zahtjev biti vođen i pod kojom će biti objavljen redoslijed u rezultatima upisa.

 

  1. 3. Rezultati upisa bit će objavljeni do i zaključno s 26. travnja 2024. godine:

v   na oglasnim pločama Dječjeg vrtića Proljeće

v   na internetskoj stranici Dječjeg vrtića Proljeće

v   na platformi e-upisi

v   slanjem Rješenja o upisu poštom na adresu podnositelja zahtjeva.***

 

4.      Na Rezultate upisa, kada budu objavljeni, nezadovoljni će roditelji moći uložiti žalbu Upravnom vijeću Dječjeg vrtića Proljeće u roku od 15 dana nakon objave rezultata.

 

*Roditelji koji se prijavljuju na natječaj za program predškole trebaju dostaviti dokumentaciju od 1) do 5)

**Dokazi prema članku 8. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić Proljeće Kloštar Ivanić uključuju: Dokaz o invaliditetu uslijed sudjelovanja u Domovinskom ratu, Izvadak iz Hrvatskog registra osoba s invaliditetom za roditelje s invaliditetom, Rješenje Centra za socijalnu skrb o pravu na pomoć, Dokaz o zaposlenosti roditelja, Potvrda o kategorizaciji djeteta s teškoćama u razvoju, Pravomoćno rješenje o samohranosti roditelja i/ili jednoroditeljskoj obitelji, Dokaz o udomiteljstvu djeteta, Dokaz o broju malodobne djece u obitelji koji je troje ili prelazi troje djece (kopije rodnih listova malodobne djece)..

***temeljem Zakona o općem upravnom postupku (NN 47/09) dječji vrtić ima obvezu izdati pisano rješenje podnositelju zahtjeva za upis unutar 30 dana od datuma zaključenja postupka

Stranica 1 od 20