Obavještavaju se učenici i studenti s područja Općine Kloštar Ivanić koji su podnijeli prijave na natječaj za dodjelu stipendija u školskoj/akademskoj godini 2023/2024, da je objavljen PRIJEDLOG LISTE KANDIDATA ZA DODJELU STIPENDIJA U TEKUĆOJ ŠKOLSKOJ/AKADEMSKOJ GODINI.

Prijedlog Liste kandidata za dodjelu stipendija oglašene su na oglasnim pločama Općine Kloštar Ivanić, te na web stanicama Općine Kloštar Ivanić.

Studenti:

Učenici:

KANDIDATI  MOGU PODNIJETI PISMENI PRIGOVOR ODBORU ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE I DODJELU STIPENDIJA U ROKU 8 DANA OD DANA OBJAVE LISTE, ODNOSNO DO ZAKLJUČNO 28.11.2023.g. DO 15:00 SATI.

Temeljem članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj(regionalnoj) samoupravi (NN  33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (NN br. 125/11, 64/15, 112/18), članka 57. Statuta Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije, broj 13/21), te Odluke o zakupu poslovnih prostora i korištenju ostalih prostora u vlasništvu Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije, broj 32/15 i 24/17), Općinski načelnik Općine Kloštar Ivanić, dana 02.11.2023. godine raspisuje:

JAVNI NATJEČAJ

ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U

VLASNIŠTVU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ

Izlaže se natječaju za davanje u zakup poslovni prostor u vlasništvu Općine Kloštar Ivanić prikupljanjem zatvorenih pisanih ponuda, kako slijedi:

Redni broj

  1. (lokal br.3)

Mjesto

Općina Kloštar Ivanić

Adresa

Trg sv. Ivana 1

k.č.br./k.o.

3115, k.o. Kloštar Ivanić

Površina m2

23,20 m2

Djelatnost

Obavljanje djelatnosti Trgovine prehrambenim artiklima

Početna

zakupnina/kn(mjesečna)

 75,00 kn/ 9,95 EUR za m2 *

 

Jamčevina/EUR

692,52 EURA (5217,79 kuna)*

*(FIKSNI TEČAJ KONVERZIJE 7,53450 kn)

 

Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Kloštar Ivanić objavljen na mrežnim stranicama Općine Kloštar Ivanić https://www.klostar-ivanic.hr/ i na oglasnoj ploči Općine Kloštar Ivanić. Pisane ponude dostavljaju se u roku od 8 (osam) dana od dana objave natječaja u javnom glasilu „24 sata“, putem pošte preporučeno ili neposredno na urudžbeni zapisnik Općine Kloštar Ivanić, u zatvorenoj omotnici s napomenom: „NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA – NE OTVARAJ“, na adresu Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić.

DOKUMENTACIJA .ZIP

ODLUKA o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za zakup poslovnog prostora .pdf

Slijedom odredbi članka 20. stavka 4. alineje 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19), Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja objavljenog u Narodnim novinama od 29.09.2023. za prijam u službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto namještenika „domar“ u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić, objavljuje slijedeći

POZIV NA TESTIRANJE

KANDIDATIMA KOJI ISPUNJAVAJU FORMALNE UVJETE IZ JAVNOG NATJEČAJA

ZA PRIJAM U SLUŽBU NA NEODREĐENO VRIJEME NA RADNO MJESTO NAMJEŠTENIKA „DOMAR“ U JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ 

Testiranje odnosno provjera znanja i intervju kandidata održati će se

u ponedjeljak, 23. listopada 2023. godine s početkom u 11:30 sati u Općini Kloštar Ivanić, Školska 22, I.kat,  vijećnica.

Testiranje se provodi nakon objavljenog Javnog natječaja za prijam u službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto namještenika „domar“ u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić, objavljenog u Narodnim novinama od 29.09.2023. godine, a istom pristupaju samo oni kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete navedene u natječaju.

Kandidat koji ne pristupi testiranju, smatrati će se kao da je povukao prijavu na objavljeni javni natječaj.

Ne postoji mogućnost naknadnoga pisanog testiranja bez obzira na razloge koje kandidata eventualno priječe da testiranju pristupi u naznačeno vrijeme.

Upute kandidatima koji zadovoljavaju formalne uvjete iz javnog natječaja i pristupaju testiranju

 

Smatra se da je kandidat, ako se navedenog dana ne odazove do 11:30 sati, bez obzira na razloge, povukao prijavu na natječaj. Smatrat će se da je kandidat prijavu povukao i u slučaju da na pisanom testiranju remeti mir i/ili pravila ponašanja na testiranju sa kojima će biti upoznat, kao i ako ne predoči osobnu iskaznicu.

Kandidat na pisanom testiranju može ostvariti najviše 10 bodova. Pismena provjera znanja za kandidate sastoji se od poznavanja opće kulture i provjere znanja bitnog za obavljanje poslova radnog mjesta „domar“.

Testiranje traje 30 minuta. Ako kandidat na pisanom testiranju ostvari najmanje 50% bodova bit će pozvan na razgovor (intervju) s Povjerenstvom – provjera interesa i motivacije za rad na radnom mjestu „domar“.

Rezultati pisanog testiranja biti će obznanjeni isti dan do 12:15 sati.

Ako kandidat na pisanom testiranju ostvari najmanje 50% bodova biti će pozvan na intervju s početkom u 12:15 sati isti dan.

Rezultati intervjua, ukupno se boduju sa maksimalnih 10 bodova.

Nakon provedenog testiranja i intervjua Povjerenstvo sastavlja Izvješće o provedenom postupku i utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova na pisanom testiranju i intervjuu.

Slijedom odredbi članka 20. stavka 4. alineje 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19), Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja objavljenog u Narodnim novinama od 29.09.2023. za prijam u službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto namještenika „spremač“ u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić, objavljuje slijedeći

POZIV NA TESTIRANJE

   KANDIDATIMA KOJI ISPUNJAVAJU FORMALNE UVJETE IZ JAVNOG NATJEČAJA

ZA PRIJAM U SLUŽBU NA NEODREĐENO VRIJEME NA RADNO MJESTO NAMJEŠTENIKA         „SPREMAČ“ U JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ 

 

Testiranje odnosno provjera znanja i intervju kandidata održati će se

u ponedjeljak, 23. listopada 2023. godine s početkom u 08:30 sati u Općini Kloštar Ivanić, Školska 22, I.kat,  vijećnica.

Testiranje se provodi nakon objavljenog Javnog natječaja za prijam u službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto namještenika „spremač“ u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić, objavljenog u Narodnim novinama od 29.09.2023. godine, a istom pristupaju samo oni kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete navedene u natječaju.

Kandidat koji ne pristupi testiranju, smatrati će se kao da je povukao prijavu na objavljeni javni natječaj.

Ne postoji mogućnost naknadnoga pisanog testiranja bez obzira na razloge koje kandidata eventualno priječe da testiranju pristupi u naznačeno vrijeme.

Upute kandidatima koji zadovoljavaju formalne uvjete iz javnog natječaja i pristupaju testiranju

 

Smatra se da je kandidat, ako se navedenog dana ne odazove do 08:30 sati, bez obzira na razloge, povukao prijavu na natječaj. Smatrat će se da je kandidat prijavu povukao i u slučaju da na pisanom testiranju remeti mir i/ili pravila ponašanja na testiranju sa kojima će biti upoznat, kao i ako ne predoči osobnu iskaznicu.

Kandidat na pisanom testiranju može ostvariti najviše 10 bodova. Pismena provjera znanja za kandidate sastoji se od poznavanja opće kulture i provjere znanja bitnog za obavljanje poslova radnog mjesta „spremač“.

Testiranje traje 30 minuta. Ako kandidat na pisanom testiranju ostvari najmanje 50% bodova bit će pozvan na razgovor (intervju) s Povjerenstvom – provjera interesa i motivacije za rad na radnom mjestu „spremač“.

Rezultati pisanog testiranja biti će obznanjeni isti dan do 09:15 sati.

Ako kandidat na pisanom testiranju ostvari najmanje 50% bodova biti će pozvan na intervju s početkom u 09:15 sati isti dan.

Rezultati intervjua, ukupno se boduju sa maksimalnih 10 bodova.

Nakon provedenog testiranja i intervjua Povjerenstvo sastavlja Izvješće o provedenom postupku i utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova na pisanom testiranju i intervjuu.

Temeljem članka 6.,7. i 8. Pravilnika o stipendiranju učenika i studenata Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 40/23), Odluke o izdvajanju novčanih sredstava za stipendiranje učenika i studenata u školskoj godini 2023./2024., Odluke o listi poticanih struka i zanimanja, te članka 57. Statuta Općine Kloštar Ivanić (Glasnik Zagrebačke županije br. 13/21), načelnik Općine Kloštar Ivanić  raspisuje

N A T J E Č A J

ZA DODJELU STIPENDIJA ZA ŠKOLSKU GODINU

2023./2024.

DOKUMENTACIJA .ZIP

Temeljem čl. 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) te članka 57. Statuta Općine Kloštar Ivanić (“Glasnik Zagrebačke županije”, broj 13/21), a u svezi članka 7. zakona o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi (“Narodne novine”, broj 83/22), načelnik Općine Kloštar Ivanić, dana 02.10.2023. godine raspisuje

Javni poziv za dodjelu financijske potpore programima/projektima udruga u području javnih potreba u kulturi za 2024. godinu

DOKUMENTACIJA .ZIP

ODLUKA O DODJELI FINANCIJSKIH SREDSTAVA .PDF

Na temelju članka 17. i 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), a u skladu s Planom prijma u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić za 2023. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 10/23, 22/23) te Zaključka Općinskog načelnika od 25.09.2023. g., KLASA:112-01/23-01/005, URBROJ: 238-14-02-23-1, pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić raspisuje

                                            

                                                      JAVNI NATJEČAJ

za prijam namještenika na radno mjesto „domar“ u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić -1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom uz obvezni probni rad od tri mjeseca

 

Osobe prijavljene na natječaj moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu, propisane u  članku 12. ZSN-a:

 

  1. punoljetnost;

 

  1. hrvatsko državljanstvo;

 

  1. zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

 

Osim općih uvjeta za prijam u službu i raspored, osobe moraju ispunjavati i sljedeće posebne

uvjete:

 

  1. srednja stručna sprema (koja može biti III. ili IV. stupnja) strojarske ili druge tehničke struke;

 

  1. najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima;

 

  1. vozačka dozvola B kategorije.

 

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke navedene u člancima 15.

i 16. ZSN-a.

 

Sukladno članku 13. Zakona ravnopravnosti spolova (Narodne novine broj 82/08, 69/17), na

natječaj mogu se javiti osobe oba spola.

 

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo. Osobe koje se u prijavi pozovu na to pravo obvezni su priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze, sukladno posebnom zakonu kojim je uređeno to pravo.

 

Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog intervju s kandidatima, kandidati koji su po rang-listi ostvarili najveći i isti broj bodova, prednost pri zapošljavanju ima  onaj kandidat koji se u svojoj prijavi pozvao na to pravo te to i dokazima dokazao.

 

U službu se prima uz obvezni probni rad od 3 mjeseca, sukladno članku 26. ZSN-a.

 

U prijavi na natječaj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, OIB, adresu stanovanja, broj mobitela/telefona te po mogućnosti adresu elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje.

 

Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

 

Uz prijavu na natječaj osobe koje se prijavljuju dužne su priložiti sljedeće priloge:

 

  1. životopis;

 

  1. neovjerenu presliku svjedodžbe;

 

  1. dokaz o hrvatskom državljanstvu (neovjerenu presliku domovnice, osobne iskaznice ili  putovnice);

 

  1. neovjerenu presliku uvjerenja nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi

kazneni postupak (ne stariji od 6 mjeseci);

 

  1. vlastoručnu potpisanu izjavu da ne postoji zapreka za prijam u službu iz članka 15. i 16.

ZSN-a (izjavu nije potrebno ovjeravati);

 

  1. dokaz o radnom iskustvu odnosno elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i dr.

 

  1. neovjerenu presliku vozačke dozvole (B kategorije).

 

 

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik ili

ovjerenu presliku.

 

Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat nakon obavijesti o izboru, a

prije donošenja rješenja o rasporedu u službu.

 

Prijave na   natječaj   s   dokazima   o   ispunjavanju   uvjeta   dostavljaju   se   u   roku od                8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, na adresu: Općina Kloštar Ivanić, Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, s naznakom: »Za natječaj za prijam u službu namještenika na radno mjesto „domar“ u  Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić – ne otvaraj«.

 

Urednom prijavom smatra se ona prijava koja je pravovremena i sadrži sve podatke i tražene

priloge navedene u natječaju.

 

Osoba koja ne podnese pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj i njena prijava neće biti razmatrana te će joj o tome biti dostavljena pisana obavijest.

 

Za osobu/osobe koje zadovoljavaju formalne uvjete iz javnog natječaja i stekle su status kandidata prijavljenog na javni natječaj bit će provedena prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja iz općeg znanja i intervjua. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrat će se da je povukao prijavu na javni natječaj.

 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku i to najkasnije u roku od 60 dana od isteka roka za podnošenje prijava, dostavom rješenja o prijmu u službu izabranog kandidata ili dostavom odluke o poništenju natječaja.

 

Na web-stranici Općine Kloštar Ivanić www.klostar-ivanic.hr naveden je opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava.

 

Na oglasnoj ploči Općine Kloštar Ivanić i navedenoj web-stranici bit će objavljeno vrijeme održavanja pisanog testiranja iz općeg znanja s kandidatima, najmanje 5 dana prije njegova održavanja.

 

Dokumentacija priložena prijavi prijavljenim kandidatima se ne vraća.

 

Nakon raspisanog natječaja i provedenog cjelokupnog postupka ne mora se izabrati niti jedan kandidat te će se u tom slučaju donijeti odluka o poništenju natječaja.

Natječaj i opis poslova i podaci o plaći .zip
Natječaj (NN 113/2023)

                                                  

         Na temelju članka 17. i 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), a u skladu s Planom prijma u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić za 2023. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 10/23, 22/23) te Zaključka Općinskog načelnika od 25.09.2023. g., KLASA:112-01/23-01/006, URBROJ: 238-14-02-23-1, pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić raspisuje

                                            

                                                      JAVNI NATJEČAJ

za prijam namještenika na radno mjesto „spremač“ u Jedinstveni upravni odjel Općine Kloštar Ivanić -1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme s punim radnim vremenom uz obvezni probni rad od tri mjeseca

 

Osobe prijavljene na natječaj moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u službu, propisane u  članku 12. ZSN-a:

 

  1. punoljetnost;

 

  1. hrvatsko državljanstvo;

 

  1. zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

 

Osim općih uvjeta za prijam u službu i raspored, osobe moraju ispunjavati i sljedeće posebne

uvjete:

 

  1. osnovna škola ili niža stručna sprema.

 

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke navedene u člancima 15.

i 16. ZSN-a.

 

Sukladno članku 13. Zakona ravnopravnosti spolova (Narodne novine broj 82/08, 69/17), na

natječaj mogu se javiti osobe oba spola.

 

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo. Osobe koje se u prijavi pozovu na to pravo obvezni su priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze, sukladno posebnom zakonu kojim je uređeno to pravo.

 

Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog intervju s kandidatima, kandidati koji su po rang-listi ostvarili najveći i isti broj bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat koji se u svojoj prijavi pozvao na to pravo te to i dokazima dokazao.

 

U službu se prima uz obvezni probni rad od 3 mjeseca, sukladno članku 26. ZSN-a.

 

U prijavi na natječaj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, OIB, adresu stanovanja, broj mobitela/telefona te po mogućnosti adresu elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje.

 

Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

 

Uz prijavu na natječaj osobe koje se prijavljuju dužne su priložiti sljedeće priloge:

 

  1. životopis;

 

  1. neovjerenu presliku svjedodžbe;

 

  1. dokaz o hrvatskom državljanstvu (neovjerenu presliku domovnice, osobne iskaznice ili putovnice);

 

  1. neovjerenu presliku uvjerenja nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi

kazneni postupak (ne stariji od 6 mjeseci);

 

  1. vlastoručnu potpisanu izjavu da ne postoji zapreka za prijam u službu iz članka 15. i 16.

ZSN-a (izjavu nije potrebno ovjeravati);

 

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik ili

ovjerenu presliku.

 

Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat nakon obavijesti o izboru, a

prije donošenja rješenja o rasporedu u službu.

 

Prijave na   natječaj   s   dokazima   o   ispunjavanju   uvjeta   dostavljaju   se   u   roku od                8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, na adresu: Općina Kloštar Ivanić, Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, s naznakom: »Za natječaj za prijam u službu namještenika na radno mjesto „spremač“ u  Jedinstveni upravni odjelu Općine Kloštar Ivanić – ne otvaraj«.

 

Urednom prijavom smatra se ona prijava koja je pravovremena i sadrži sve podatke i tražene

priloge navedene u natječaju.

 

Osoba koja ne podnese pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj i njena prijava neće biti razmatrana te će joj o tome biti dostavljena pisana obavijest.

 

Za osobu/osobe koje zadovoljavaju formalne uvjete iz javnog natječaja i stekle su status kandidata prijavljenog na javni natječaj bit će provedena prethodna provjera znanja i

 

sposobnosti putem pisanog testiranja iz općeg znanja i intervjua. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrat će se da je povukao prijavu na javni natječaj.

 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku i to najkasnije u roku od 60 dana od isteka roka za podnošenje prijava, dostavom rješenja o prijmu u službu izabranog kandidata ili dostavom odluke o poništenju natječaja.

 

Na web-stranici Općine Kloštar Ivanić www.klostar-ivanic.hr naveden je opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava.

 

Na oglasnoj ploči Općine Kloštar Ivanić i navedenoj web-stranici bit će objavljeno vrijeme održavanja pisanog testiranja iz općeg znanja s kandidatima, najmanje 5 dana prije njegova održavanja.

 

Dokumentacija priložena prijavi prijavljenim kandidatima se ne vraća.

 

Nakon raspisanog natječaja i provedenog cjelokupnog postupka ne mora se izabrati niti jedan kandidat te će se u tom slučaju donijeti odluka o poništenju natječaja.

   

Natječaj i opis poslova i podaci o plaći .zip
Natječaj (NN 113/2023)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Za ravnatelja dječjeg vrtića može biti imenovana osoba koja ispunjava sljedeće uvjete:

– završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnome mjestu odgojitelja ili stručnog suradnika u dječjem vrtiću, a koji može biti:

a) sveučilišni diplomski studij ili

b) integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili

c) specijalistički diplomski stručni studij ili

d) preddiplomski sveučilišni studij za odgojitelja ili

e) stručni studij odgovarajuće vrste, odnosno studij odgovarajuće vrste kojim je stečena viša stručna sprema odgojitelja u skladu s prijašnjim propisima,

– položen stručni ispit za odgojitelja ili stručnog suradnika, osim ako nemaju obvezu polagati stručni ispit u skladu s člankom 56. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22),

– najmanje pet godina radnog iskustva u predškolskoj ustanovi na radnome mjestu odgojitelja ili stručnog suradnika.

 

Na navedeno radno mjesto ne može biti imenovana osoba za čije zasnivanje radnog odnosa postoje zapreke iz članka 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22).

 

Ravnatelj se imenuje na pet godina, a ista osoba može biti ponovno imenovana.

 

Uz pisanu, vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj potrebno je priložiti:

– životopis (vlastoručno potpisan),

– preslik dokaza o stečenoj stručnoj spremi (diplomu),

– dokaz o položenom stručnom ispitu,

– preslik osobne iskaznice,

– preslik rodnog lista,

– dokaz o državljanstvu (domovnicu),

– dokaz o radnom stažu u djelatnosti predškolskog odgoja: potvrdu o radnom stažu ili elektronički zapis od HZMO-a (ne stariji od dana objave natječaja),

– uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi postupak za kazneno djelo navedeno u čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22), ne starije od dana objave natječaja,

– uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi postupak za prekršaj naveden u čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22), ne starije od dana objave natječaja,

– potvrdu centra za socijalnu skrb (prema mjestu stanovanja) da kandidatu nisu izrečene zaštitne mjere iz članka 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22), ne stariju od dana objave natječaja,

– izjavu kandidata o nepostojanju zapreka iz čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22) za prijem u radni odnos (vlastoručno potpisanu).

 

Sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN br. 82/08 i 69/17), na natječaj

se mogu prijaviti osobe obaju spolova.

 

Ako kandidat ostvaruje prednost kod prijma u radni odnos u javnu ustanovu koja obavlja javnu službu po posebnom zakonu; Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17), dužan je prema odredbama članka 103. navedenog Zakona priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta te:

– rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) i članka 102. stavka 1. točaka c) i e) do k), Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji);

– dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. i članka 102. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji);

– preslik pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja;

– dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi;

– potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. i članka 102. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. i članka 102. stavka 2. navedenog zakona);

– preslik pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) i članka 102. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) navedenog zakona);

– potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) i članka 102. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji);

– rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) i članka 102. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k), Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji);

– rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) i članka 102. stavka 1. točaka a), b) i d), Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji).

 

Podatke o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju osoba iz Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, broj 121/17) mogu pronaći i na slijedećim internet stranicama: https://gov.hr/moja-uprava/branitelji/zaposljavanje/prednost-pri-zaposljavanju/403 te https://uprava.gov.hr/o-ministarstvu/ustrojstvo/uprava-za-sluzbenicke-odnose/zaposljavanje/prednost-pri-zaposljavanju/738.

 

Ako kandidat ostvaruje prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu; Zakonu o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine, broj 33/92, 57/92 – Uredba o dopunama Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, 77/92, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96 – Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, 82/01, 94/01 – Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji, 103/03 i 148/13) ista se prednost može ostvariti samo pod jednakim uvjetima u slučaju ako nema kandidata iz članka 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji koji imaju prednost.

 

Pravo na prednost pri zapošljavanju dokazuje se odgovarajućim aktom nadležnog državnog tijela koje odlučuje o pravima iz tog Zakona (potvrda o priznatom statusu od strane nadležnog ureda državne uprave).

Prednost pri zapošljavanju može se ostvariti samo jednokratno, osim u slučajevima zasnivanja radnog odnosa na određeno vrijeme, a ne mogu ga ostvarivati osobe kojima je radni odnos prestao otkazom zbog skrivljenog ponašanja radnika, otkazom radnika ili sporazumom.

 

Ako kandidat ostvaruje prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu; Zakonu o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13 i 152/14) da bi ostvario prednost pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima, kandidat, odnosno osoba s invaliditetom dužna je uz prijavu na natječaj, pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o invaliditetu i načinu prestanka radnog odnosa kod posljednjeg poslodavca.

 

U svezi primjene Opće uredbe o zaštiti podataka (EU 2016/679) podnošenjem prijave na natječaj kandidati potvrđuju da su upoznati sa slijedećim:

– da se svi podaci prikupljeni u natječajnom postupku obrađuju na temelju Zakona o radu, Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju, Pravilnika o radu Dječjeg vrtića Proljeće te ostalih pozitivnih propisa.

– da se predmetni osobni podaci mogu koristiti isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka te u konačnici sklapanja i izvršenja ugovora o radu i drugih prava i obveza iz radnog odnosa

– da podnošenjem prijave na natječaj kandidati prihvaćaju mogućnost da se podaci sadržani u prijavama na natječaj rabe za buduće potrebe zasnivanja radnog odnosa (tzv. momentalne popune prema čl. 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju)

– da se osobni podaci čuvaju se sukladno propisima i općima aktima Dječjeg vrtića Proljeće koji uređuju zaštitu i obradu arhivskog i registraturnog gradiva te posebnih propisa

– sa svojim pravom na pristup informacijama vezanim uz postupak prikupljanja i obrade gore navedenih osobnih podataka, mogućnošću traženja ispravka netočnih osobnih podataka, mogućnošću dopune nepotpunih osobnih podataka, pravom na prenosivost podataka kao i pravom na brisanje te pravom na povlačenje privole/suglasnosti.

 

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u tekstu natječaja.

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

Natječaj se objavljuje u Narodnim novinama, na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Dječjeg vrtića Proljeće.

 

Prijave se podnose poštom ili osobno u zatvorenoj omotnici u sjedište Dječjeg vrtića Proljeće u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama na adresu: Dječji vrtić Proljeće, Naftaplinska 23/a, 10312 Kloštar Ivanić, s naznakom »Natječaj za ravnatelja/icu«.

 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava javnom objavom na internet stranicama Dječjeg vrtića Proljeće (www.djecjivrtic-proljece.hr).

Slijedom odredbi članka 20. stavka 4. alineje 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19), Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja objavljenog u Narodnim novinama od 28.06.2023. za prijam u službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto namještenika „„komunalni radnik na grobljanskim poslovima“ u Vlastiti pogon Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić objavljuje slijedeći

                 POZIV NA TESTIRANJE   KANDIDATIMA KOJI ISPUNJAVAJU FORMALNE UVJETE IZ JAVNOG NATJEČAJA 

ZA PRIJAM U SLUŽBU NA NEODREĐENO VRIJEME NA RADNO MJESTO NAMJEŠTENIKA  „KOMUNALNI RADNIK NA GROBLJANSKIM POSLOVIMA“ U VLASTITI POGON JEDINSTVENOG  UPRAVNOG ODJELA OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ – 2 izvršitelja/ice

 

Testiranje odnosno provjera znanja i intervju kandidata održati će se u četvrtak, 13. srpnja 2023. godine s početkom u 9:00 sati u Općini Kloštar Ivanić, Školska 22, I.kat,  vijećnica.

Testiranje se provodi nakon objavljenog Javnog natječaja za prijam u službu na neodređeno vrijeme na radno mjesto namještenika „komunalni radnik na grobljanskim poslovima“ u Vlastiti pogon Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kloštar Ivanić, objavljenog u Narodnim novinama od 28.06.2023. godine, a istom pristupaju samo oni kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete navedene u natječaju.

Kandidat koji ne pristupi testiranju, smatrati će se kao da je povukao prijavu na objavljeni javni natječaj.

Ne postoji mogućnost naknadnoga pisanog testiranja bez obzira na razloge koje kandidata eventualno priječe da testiranju pristupi u naznačeno vrijeme.

Poziv za testiranje .pdf

 

                                                                             Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja

Stranica 3 od 20