Suvremena koncepcija predškolskog odgoja mora održavati raznolikost u sadržajima,
oblicima i radu ostvaritelja predškolskog odgoja. U vrtiću stoga organiziramo različite oblike aktivnosti, različite prema trajanju i potrebama djece: tjelesne, likovne, glazbene i matematičke aktivnosti djelujući na razvoj dječjih sposobnosti, imajući u vidu da je za odgoj predškolskog djeteta bitna spoznaja da je dijete kvalitetno različito biće od odraslog čovjeka.
Predškolsko doba temeljno je razdoblje čovjekovog razvoja u kojem se na specifičan način očituju i razvijaju osnovna obilježja, te fizičke i psihičke mogućnosti. Razvoj u to doba određuje domete cjelokupnog razvoja u zreloj dobi. On ponajprije ovisi o uvjetima i utjecajima okoline, te aktivnostima samog djeteta. Sve to upućuje na značaj i specifične zadaće predškolskog odgoja u odnosu na odgoj u kasnijoj dobi.
Entuzijazam odgajatelja glavni je pokretač raznih aktivnosti sve u cilju kvalitete boljeg života djece.
Sve što trebam znati naučio sam još u vrtiću. A evo što sam ondje naučio:
- Radost i tugu podijeliti s drugima.
- Igraj pošteno.
- Ne tuci ljude.
- Svaku stvar vrati gdje si je našao.
- Počisti za sobom.
- Ne uzimaj što nije tvoje.
- Kad nekoga povrijediš ispričaj se.
- Peri ruke prije jela.
- Pusti vodu u zahodu.
- Topli keksi i hladno mlijeko je zdravo.
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi - svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslije podneva odspavaj.
- Kad izađeš u svijet budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svog prijatelja.
- Ne zaboravi da čudo postoji.
Za ugodan boravak u skupini brinu se teta Ivanka i Jelena.