Od davne 1953. pa sve do danas punih 65 godina odvija se dobrovoljno davalaštvo krvi. Prva akcija odvila se u željezari u Sisku a danas se odvija u cijeloj Hrvatskoj. U davnoj 53.godini imali su tridesetak davatelja a danas 159.617 davatelja. Jako smo zadovoljni s novim darivateljima kojih smo u prošloj godini imali 12.196. na području Republike Hrvatske.


Za područje Grada Ivanić – Grada organizirana je dodjela 24.10. u Spomen domu A.Vulinca. Priznanja su preuzeli Igor Cepetić 75 davanja, Antun Babić, Željko Posilović,Zvonko Nikšić, za 50 puta darovanu krv Željko Jambrečina i Mateo Šimunac, za 35 davanja Nadica Klak, 10 Ivan Dominković te darivatelji koji zbog zdravstvenih razloga ili zbog godina života primaju završnu zahvalnicu Milica Rodeš te Ivan Hudovernik, te za obiteljsku zahvalnicu koja se dodjeljuje kad iz obitelji dva ili više člana daruju krv Obitelj Delinić. Na dodjelu su pozvani i dio volontera koji rade na akcijama davalaštva Golub Adamović, Franjka Kalinić, Štefica Kranjčec te predsjednik Odbora GDCK Ivanić – Grad Matija Grdan ravnateljica Ivana Bajt. Zahvalnice i priznanja darivateljima dodijelio je zamjenik gradonačelnika Tomislav Cuvaj.


Na području općine Križ organizirana je podjela priznanja darivateljima sa 125 davanja Strugar Ivica, 100 davanja Borovec Franjo te Pajk Zlatko sa 100 davanja, 75 Bertović Darko, Matanić Mario, 40 davanja Kovačić Andrija, 20 Zolić Ivica, priznanja darivateljima uručio je načelnika Općine Križ Marko Magdić, te volonterkama Derežić Zlatici, Štefici Kantura za doprinos i pomoć kod rada s darivateljima uručio je ružu te im se zahvalio za dosadašnji rad. Dodjeli su prisustvovali i predsjednik Općinskog društva Crvenog Križa Tomo Blažinović, i predsjednik Mjesnog društva Crvenog križ Novoselec Damir Bulka. Ravnateljica Ivana Bajt je iznijela nekoliko statističkih podataka o darivanju krvi na našem području. Do sada je na području Općine Križ, Kloštar Ivanić i Grada Ivanić – Grada prikupljeno 976 doza krvi od čega 874 muška darivatelji i 102 ženskih, te 44 novih darivatelja.


 

MUŠKI

ŽENE

 

Put dali krv

Darivatelja

Put dali krv

Darivatelja

50

 

12

 

35

1

75

13

55

0

100

7

75

0

125

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MUŠKI

ŽENE

 

Put dali krv

Darivatelja

Put dali krv

Darivatelja

1

34

 

1

17

10

16

5

4

20

13

10

2

30

 6

20

0

40

12

25

1

UKUPNO

81

UKUPNO

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


U Općini Kloštar Ivanić dodjela priznanja održala se na sam dan darivatelja 25.10. u vječnici. Darivatelji koji primaju priznanje su Filipović Marijan sa 100 davanja, Kamenščak Vlado 100, Kušić Dragoljub 100 davanja, Hranitelj Mario za 50, Čakan Nenad za 40, Gašparović Marijan 10. Te za obiteljsku zahvalnicu obitelj Vincek. Također su se zahvalili i volonterkama Đurđici Grganja, Mariji Dovranić.


Na sva tri područja obišla su se groblja te su se popalili lampaši za sve preminule darivatelje i volontere.


Na županijskoj razini dodjela je organizirana na području grada Jastrebarsko u banket centru Princess za muškedarivatelje s 50 davanja Hranitelj Mario, Husetović Dragan, Kunović Jasmin, Rukavina Danijel, sa 75 davanja Babić Antun, Bertović Darko, Gazdik Damir, Ivanković Zdravko, Lovreković Igor, Matanić Mario, Nikšić Zvonko, Posilović Željko,sa 100 davanja Borovec Franjo, Filipović Marijan, Kamenščak Vlado, Kušić Dragoljub, Pajk Zlatko, za 125 davanja Strugar Ivica, ženska osoba za 35 davanja Nadica Klak, za obiteljske zahvalnice Obitelji Vincek i Delinić te darivatelji sa završnom zahvalnicom Hudovernik Ivan. Ispred Grada Ivanić – Grada bio je zamjenik gradonačelnika Željko Posilović, ispred općine Križ zamjenik načelnika Zlatko Hrastić, predstavnici GDCK Ivanić – Grad Ivana Bajt, Stjepan Fabijanić, Ksenija Kranjčina, te novinarka Obiteljskog radia Ivanić Vesna Gregčević Jelica.


Svim darivateljima koji su bili spriječeni prisustvovati navedenim svečanostima, zahvalnice i priznanja će biti naknadno uručena.

 

Sve ove svečanosti kao i sve rezultate naših akcija velikodušno poprati i obavijesti naš Obiteljski radio Ivanić.

Svima veliko hvala i vidimo se na akcijama davanja krvi.

                                                                                                                                                             Stjepan Fabijanić

                                                                                                                                                             Stručna Služba

Povodom  obilježavanja dana  Svih svetih i Dušnog dana , 31.10.2018. (SRIJEDA)  s početkom u 11,30 sati  biti će polaganje vijenca na centralnom križu  i paljenje svijeća  na grobovima na  groblju u Kloštru Ivaniću za sve poginule i umrle hrvatske branitelje.

Odbor za branitelje Općine Kloštar Ivanić , zajedno sa udrugama proizašlim iz domovinskog rata  s područja Općine Kloštar Ivanić  i predstavnicima općine , obići će i sva druga groblja na kojima su pokopani poginuli i umrli hrvatski branitelji s područja  općine  dana  31. 10. 2018. (SRIJEDA)

- groblje Stara Marča,

- groblje Bešlinec,

- groblje Sobočani ,

- groblje Caginec,

Okupljanje će biti u 11,00 kod centralnog križa na mjesnom groblju u Kloštar Ivaniću, te će se prema navedenom  redoslijedu krenuti u obilazak grobova.

Obilasku se mogu priključiti svi građani koji to žele. 

Delegacija Zagrebačke županije nazočit će komemoraciji poginulim hrvatskim braniteljima Domovinskog rata 1991.-1995. godine na zapadno-slavonskom ratištu koja će se održati u ponedjeljak, 29. listopada 2018. godine na lokaciji Trokut-Novska s početkom u 10:30 sati.

Program komemoracije:

10:30 sati  Sveta Misa
11:00 sati  Pozdrav dobrodošlice i prigodni govori
                  Odavanje počasti poginulim hrvatskim braniteljima Domovinskog rata,
                  polaganje vijenaca kod spomen obilježja.

Obavještavaju se zainteresirani poljoprivrednici odnosno obiteljska poljoprivredna gospodarstva s područja Općine Kloštar Ivanić da se mogu obratiti „JAKOPOVIĆ“ d.o.o., Lipovec Lonjski 4, Kloštar Ivanić, kao odabranom distributeru u jesenskoj sezoni 2018. g. radi kreditiranja nabave poljoprivrednog repromaterijala :

  • sjemenskog materijala:  pšenica, ječam, zob, tritikale i ostale sjemenske robe po interesu poljoprivrednika,

a također i:

                 - umjetnih gnojiva

                 - sredstava za zaštitu bilja

Visina kredita po korisniku – obiteljskom gospodarstvu je do 5.000,00 kuna.

Korisnik kredita može biti samo jedna osoba iz obiteljskog gospodarstva s prebivalištem/boravištem na području Općine Kloštar Ivanić, samo za sjetvu na površinama na području Općine Kloštar Ivanić.

 Dana 12. listopada 2018. godine, u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, održano je javno predstavljanje projekta "In-LoRe (Croatian eInvoicing for Local and Regional Authorities)" kojim je započela jednogodišnja suradnja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, kao nositelja projekta, s do sada najvećim brojem konzorcijskih partnera, odnosno njih ukupno 80.

Na predstavljanju projekta sudjelovao je ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat koji je u svom govoru naglasio kako 2019. godina mora biti godina digitalizacije Hrvatske čija je glavna svrha stvaranje jednostavnije, fleksibilnije i brže javne nabave, s ciljem smanjenja troškova za poduzetnike.

Uz ministra Darka Horvata, na predstavljanju projekta prisustvovali su i voditelj Predstavništva Europske komisije u RH Branko Baričević, državna tajnica Ministarstva uprave Katica Prpić, pomoćnica ministra gospodarstva, poduzetništva i obrta Ivana Soić, izaslanik gradonačelnika Grada Zagreba, zamjenik pročelnice za gospodarstvo Ivan Ivanković te mnogi drugi.

Važnost digitalizacije Hrvatske potvrdio je u svom govoru i voditelj Predstavništva Europske komisije u RH Branko Baričević te istaknuo da upravo digitalizacija predstavlja jedan od glavnih prioriteta Europske komisije.

U nastavku su Maja Radišić Žuvanić, voditeljica Službe za digitalno gospodarstvo Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta te Andreja Kajtaz, direktorica Sektora komercijalnih digitalnih rješenja Financijske agencije, predstavile Konačni prijedlog Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi kojim će se u hrvatsko zakonodavstvo prenijeti Direktiva 2014/55/EU o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi. Zakon će se primjenjivati na elektroničke račune koji su izdani temeljem ugovora o javnoj nabavi koju provode javni, sektorski i drugi naručitelji.

Nakon održanog javnog predstavljanja projekta, s predstavnicima projektnih partnera održan je i inicijalni sastanak partnera na kojem su prezentirane projektne aktivnosti, rokovi izvršenja, kao i metodologija provedbe projekta.

Projekt se financira u okviru Programa CEF (Connecting Europe Facility – Instrument za povezivanje Europe) i nastavlja na rezultate dva prethodno financirana CEF projekta u okviru kojih je platforma "eRačun za državu" nadograđena i usklađena s Europskom normom (EN), razvijene su eDelivery PEPPOL pristupne točke te je započeta integracija jedinica lokalne i regionalne samouprave na navedenu platformu.

Cilj projekta je poticanje širenja i ubrzanje korištenja strukturiranog elektroničkog računa od strane javne uprave, nacionalno i prekogranično, kroz osiguravanje tehničkih i operativnih preduvjeta tijela javne uprave za integraciju sa središnjom platformom "eRačun za državu".

Projektom se želi postići daljnja transformacija javnog i državnog sektora za uvođenje digitalnih procedura u procese fakturiranja, kao i ostvarivanje svih ostalih prednosti koje donose elektroničko fakturiranje i korištenje eRačuna.

Projekt In-LoRe, čija je provedba započela 3. rujna 2018. godine i trajat će godinu dana, predstavlja najveći nacionalni projektni konzorcij koji za cilj ima osposobljavanje javne uprave za razmjenu eRačuna, kao i pripremu tijela javne uprave za njihove predostojeće obveze vezane uz primjenu eRačuna. Ukupna vrijednost projekta iznosi 1.021.025,23 €, od čega Europska komisija sufinancira 75% prihvatljivih troškova, odnosno 765.769 €.

Broj Ugovora: INEA/CEF/ICT/A2017/1557629

Oznaka projekta: 2017-HR-IA-0143

Saziva se sastanak  Odbora za branitelje, koji će se održati dana 22.10.2018. g. ( ponedjeljak ) s početkom u 16,00 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, I. kat., Školska 22.

.pdf

Na temelju ukazane potrebe saziva se  sastanak Fonda za poljoprivredu, koji će se održati dana 16.10.2018. g. (UTORAK) s početkom u 15:30 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, vijećnica I kat., Školska 22. 

.pdf

Stranica 72 od 173