Srijeda, 20 Ožujak 2024
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija dijela ulice sv. Marije u naselju Kloštar Ivanić
Evidencijski broj nabave: 38/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 188.800,00 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljenim informacijama i dokumentima ovog prethodnog savjetovanja pristupa se putem poveznice: Prethodno savjetovanje
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja dostupne su na stranicama EOJN RH Upute
Prethodno savjetovanje traje do: 25.03.2024
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju. .pdf
Petak, 01 Ožujak 2024
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Redovno održavanje cesta
Evidencijski broj nabave: 2/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 104.000,00 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljenim informacijama i dokumentima ovog prethodnog savjetovanja pristupa se putem poveznice: Prethodno savjetovanje
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja dostupne su na stranicama EOJN RH Upute
Prethodno savjetovanje traje do: 06.03.2024
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju. .pdf
Srijeda, 27 Prosinac 2023
Registar ugovora - EOJN - 27.12.2023. .pdf
Utorak, 14 Studeni 2023
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE SV. MARIJE U NASELJU KLOŠTAR IVANIĆ.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, projektnu dokumentaciju, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 20. studenog 2023.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: [email protected]
Po isteku roka od 5(pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Prilog: - nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika. .zip
Projektna dokumentacija .pdf
Izvješće o provedenom savjetovanju
Petak, 10 Studeni 2023
VI. Izmjene i dopune Plana nabave za 2023.g. .pdf
Utorak, 19 Rujan 2023
V. Izmjene i dopune Plana nabave za 2023.g. .zip
Četvrtak, 17 Kolovoz 2023
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU BEŠLINEC.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, projektnu dokumentaciju, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 22. kolovoza 2023.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: [email protected]
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Prilog: - nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika. .zip
Projektna dokumentacija .pdf
Izvješće o provedenom savjetovanju .pdf
Srijeda, 16 Kolovoz 2023
4. izmjene i dopune Plana nabave za 2023.g. .pdf
Petak, 30 Lipanj 2023
Registar ugovora - EOJN - 28.06.2023. .pdf
Stranica 2 od 12