Srijeda, 20 Siječanj 2021
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izgradnju nove javne rasvjete u općini Kloštar Ivanić.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 25. siječnja 2021.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: [email protected]
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Prilog: - nacrt dokumentacije o nabavi .zip
- nacrt troškovnika .zip
Izvješće o provedenom savjetovanju .pdf
Srijeda, 20 Siječanj 2021
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na izgradnji pješačke staze sa oborinskom odvodnjom u ul. Kralja Tomislava (ŽC 3074), Kloštar Ivanić, na dijelu k.č. 3282, od k.č. 3281 do k.č. 3286, k.o. Caginec.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 25. siječnja 2021.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: [email protected]
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Prilog: - nacrt dokumentacije o nabavi .zip
- nacrt troškovnika .zip
Izvješće o provedenom savjetovanju .pdf
Srijeda, 30 Rujan 2020
Registar sklopljenih ugovora 2020.g. .pdf
Četvrtak, 10 Rujan 2020
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na investicijskom održavanju nerazvrstanih cesta – ulica Svete Marije, ulica Ivana Šveara, ulica Antuna Matije Reljkovića, Naftaplinska ulica u Kloštar Ivaniću.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 16. rujna 2020.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: [email protected]
Po isteku roka od 5 (spet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Prilog: - nacrt dokumentacije o nabavi .zip
- nacrt troškovnika .zip
Izvješće o provedenom savjetovanju .pdf
Ponedjeljak, 27 Srpanj 2020
2. izmjene i dopune Plana nabave za 2020.g. .pdf
Četvrtak, 27 Veljača 2020
Dana 27.02.2020. godine u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske, objavljena je Obavijest o nadmetanju za pješačku stazu s oborinskom odvodnjom i autobusnim stanicama u ulici kralja Tomislava (ŽC 3074), na dijelu K.Č.3282, od k.č. 3286 do k.č. 3248, dio k.č. 3248, dio k.č. 3285, K.O. Caginec., broj objave 2020/S 0F2-0008366.
Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje.
Dokumentacija o nabavi se može preuzeti u elektronskom obliku na internetskoj stranici Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske.
Rok za dostavu ponuda je 30.03.2020. godine do 12:00 sati.
Ponedjeljak, 17 Veljača 2020
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na izgradnji pješačke staze s oborinskom odvodnjom i autobusnim stanicama u Ulici kralja Tomislava (ŽC 3074), na dijelu k.č. 3282, od k.č. 3286 do k.č. 3248, dio k.č. 3248, dio k.č. 3285, k.o. Caginec.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 7 (sedam) dana, točnije do dana 24. veljače 2020.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: [email protected]
Po isteku roka od 7 (sedam) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Prilog: - nacrt dokumentacije o nabavi .zip
- nacrt troškovnika .zip
Izvješće o provedenom savjetovanju .pdf
Srijeda, 29 Siječanj 2020
1. Izmjene i dopune Plana nabave za 2020.g. .pdf
Stranica 5 od 12