Srijeda, 18 Veljača 2015
Zagrebačka županija objavila je javni poziv za dodjelu 2.530.000,00 kuna za financiranje programa i projekata zdravstvenog, socijalnog, humanitarnog i sličnog značenja na području Zagrebačke županije u 2015. godini. Prijave se podnose do 16. ožujka 2015. godine.
Prijaviti se mogu udruge i druge neprofitne organizacije te ustanove čija je djelatnost briga za djecu s posebnim potrebama, a čiji je osnivač Republika Hrvatska ili jedinica lokalne samouprave na području Zagrebačke županije. Prijavitelji moraju djelovati najmanje godinu dana prije dana objave Javnog poziva, a udruga mora biti upisana u Registar udruga. Prijavitelji moraju imati osigurane ljudske te materijalne resurse za provedbu programa i projekta. Također, osnovno područje djelovanja i ciljevi moraju biti zdravstvenog, socijalnog, humanitarnog ili sličnog karaktera.
Program i projekt koji provodi udruga ili druga neprofitna organizacija mora obuhvaćati osobe s prebivalištem na području Zagrebačke županije te biti besplatan za korisnike kojima je namijenjen. Provođenje ne smije trajati dulje od 12 mjeseci te se mora jasno odrediti područje provedbe i ciljane skupine korisnika. Programi i projekti od posebnog interesa za Zagrebačku županiju odnose se na zdravstvene, socijalne i humanitarne, programe i projekte braniteljskih udruga, programe i projekte zaštite od nasilja u obitelji te one umirovljeničkih udruga.
Tekst natječaja i obrasce, na kojima se prijavljuju programi i projekti, možete pronaći na: http://www.zagrebacka-zupanija.hr/natjecaji?odjel=5. Isto tako, obrasci za prijavu na Javni poziv mogu se podići u Zagrebačkoj županiji, Upravni odjel za zdravstvo i socijalnu skrb, Zagreb, Ivana Lučića 2a/VI kat, soba 8, svakim radnim danom od 9,00 – 13,00 sati.
Iz Zagrebačke županije pozivaju udruge i druge neprofitne organizacije da svoje prijave dostave najkasnije do 16. ožujka 2015. godine na adresu: Zagrebačka županija, Upravni odjel za zdravstvo i socijalnu skrb, Ulica grada Vukovara 72/V, 10 000 Zagreb, s naznakom “Prijava programa – zdravstvena, socijalna i humanitarna djelatnost – NE OTVARAJ “.
Utorak, 17 Veljača 2015
OBRAZOVANJE POLJOPRIVREDNIKA U POU IVANIĆ GRAD
S obzirom na veliku zainteresiranost, nedoumice i brojne upite
Iz POU Ivanić-Grad stiže važna obavijest o provedbi izobrazbe poljoprivrednika /OPG-a, fizičkim i pravnim osobama, tvrtkama/ o održivoj uporabi pesticida – odnosno korisnika sredstava za zaštitu bilja s područja Ivanić-Grada i cijelog „Otoka Ivanića“.
Navedena izobrazba poljoprivrednika bit će uskoro organizirana i u POU Ivanić-Grad /Dom kulture u Ivanić-Gradu/.
S obzirom da se ovih dana realizira program sufinanciranja za navedenu izobrazbu na nivou Zagrebačke županije, svim zainteresiranima nastojat ćemo ponuditi navedenu izobrazbu poljoprivrednicima po bitno povoljnijim uvjetima i cijeni, ali poštujući proceduru, transparentno, sa stručnim suradnicima i uz pomoć naših djelatnika polaznicima oko prijava, prilagođene literature i uspješnog polaganja ispita.
O svemu će javnost, posebno obveznici i zainteresirani poljoprivrednici biti detaljno obaviješteni putem Obiteljskog radija Ivanića, plakata, web stranica kroz 10-15 dana.
Petak, 13 Veljača 2015
Pomoć građanima Makedonije
Republiku Makedoniju pogodile su višednevne poplave, a najviše su stradala područja Struge, Bitole, Prilepa, Velesa, Negotina, Strumice, Radoviša, općine Novo Selo, Karbinci, Štip, Češinovo-Obleševo, Kumanovo te Gevgelija.
Ekipe Makedonskog Crvenog križa su na terenu i pružaju pomoć svim osobama koje su stradale u poplavama, te su u tijeku brojne akcije.
Stanovništvu je ipak najpotrebnija financijska pomoć kako bi mogli obnoviti svoje uništene domove. Upravo zato Hrvatski Crveni križ poziva građane koji mogu i žele pomoći da uplate sredstva na račun broj: HR2323600001501442004 u Zagrebačkoj banci. Račun je otvorilo Veleposlanstvo Republike Makedonije u RH.
Hrvatski Crveni križ se unaprijed zahvaljuje svima onima koji će pokazati suosjećajnost i pomoći stradalim građanima Republike Makedonije.
Ured izvršnog predsjednika
Hrvatskog Crvenog križa
Srijeda, 11 Veljača 2015
SIGURNO RUKOVANJE S PESTICIDIMA I PRAVILNA PRIMJENA
Osposobljavanje za sigurno rukovanje s pesticidima i pravilnu primjenu pesticida
Temeljem čl. 11. Pravilnika o uspostavi akcijskog okvira za postizanje održive uporabe pesticida (NN 142/12) svaki neprofesionalni, profesionalni korisnik, distributer ili savjetnik obavezan je odslušati program (15 sati) o održivoj uporabi pesticida, položiti ispit i dobiti potvrdu o položenom ispitu. Iskaznica se dobiva na temelju potvrde o položenom ispitu i samo s njom se može kupovati sredstva za zaštitu biljaka. Obveznici edukacije moraju završiti osnovni modul izobrazbe do 26.11.2015. g. Nakon prijave, polaznici će o vremenu i mjestu održavanja predavanja biti pravovremeno obaviješteni.
Prijave se vrše popunjavanjem prijavnice ovdje i slanjem na e-mail: [email protected] ili u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Kloštar Ivanić, Školska 22, I. kat, u vremenu od 8,00 do 15,00 sati do 27.02.2015. godine.
Ovdje možete pročitati Priručnik za sigurno rukovanje i primjenu sredstava za zaštitu bilja.
Ponedjeljak, 09 Veljača 2015
Na temelju ukazane potrebe saziva se sastanak Odbora za branitelje, koji će se održati dana 09.02.2015. (ponedjeljak) s početkom u 15,30 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, I kat., Školska 22.
Petak, 06 Veljača 2015
Pučko otvoreno učilište Ivanić-Grad
POZIVA
sve zainteresiranje za obrazovanje za
NJEGOVATELJA/NJEGOVATELJICU
Prijave se primaju do 20. veljače 2015. na broj telefona 01/2881-688/689 ili u Učilištu radnim danom od 07-15 sati.
Zanimanje NJEGOVATELJA/NJEGOVATELJICE je vrlo zapošljivo na tržištu rada, većina naših polaznika/polaznica u roku nekoliko mjeseci dobiva posao u struci, bilo kod nas ili u nekoj stranoj zemlji.
Upravo završava ciklus obrazovanje jedne grupe polaznika/polaznica kojima želimo uspjeha u novim karijerama!
Četvrtak, 05 Veljača 2015
Općina Kloštar Ivanić
Odbor za branitelje
Odbor za kulturu
KLOŠTRANSKA KOBASIJADA 2015.
za Valentinovo
subota, 14. veljače, 2015. – Pučki dom Kloštar Ivanić
PRAVILA NATJECANJA
PREUZIMANJE KOBASICA
- prijaviti se mogu ekipe kao fizičke ili pravne osobe, a prijava za natjecanje je besplatna
- ekipa koja se prijavljuje preuzima obvezu dolaska na manifestaciju
- natjecateljska ekipa donosi obavezno dva para suhih svinjskih kobasica
- kobasice ne moraju biti proizvedene iz vlastitog uzgoja, ali moraju biti vlastiti proizvod
- sve prijavljene ekipe obavezne su dostaviti kobasice od 14 – 16 sati
- kobasice preuzima Organizacijski Odbor
- uz svaki uzorak kobasice, svaki natjecatelj donosi zatvorenu (zalijepljenu) kuvertu koju sam zatvara i daje uz svoj uzorak, a drugu zatvorenu kuvertu natjecatelj zadržava za naknadnu identifikaciju pri proglašenju rezultata
- u svakoj kuverti se nalazi ista šifra, koju određuje i ispisuje sam natjecatelj
NAČIN OCJENJIVANJA
- Komisija za ocjenjivanje sastoji se od tri (3) člana
- ocjenjivanje započinje u 16 sati, i traje do 19 sati
- ocjenjivanje se vrši prema 5 elemenata vrednovanih bodovima
Elementi ocjenjivanja su:
a) Konzistentnost – punoća: od 1 - 10 bodova
b) Boja: od 1 - 10 bodova
c) Okus: od 1 - 10 bodova
d) Miris: od 1 - 10 bodova
e) Ljutina: od 1 - 10 bodova
SVEUKUPNO: 50 bodova
- maksimalno je moguće osvojiti 50 bodova
- ukoliko će ekipe imati isti broj bodova, prednost ima ekipa koja ima veći broj bodova u kategoriji „okus“, zatim „konzistentnost“, te „ljutina“
- liste s elementima za ocjenjivanje i bodovima, članovi Komisije za ocjenjivanje primaju za vrijeme pripreme, od Organizacijskog odbora
- svaki ocjenjivač svoje ocjene i ukupne bodove, upisuje u svoju listu, za svaki uzorak
- na zajednički obrazac se zatim upisuju sve ocjene zajedno, od sva tri ocjenjivača, zbrajaju se bodovi, te utvrđuje konačni redoslijed natjecatelja
- konačnu listu Stručni žiri predaje predsjedniku Organizacijskog odbora
PROGLAŠENJE REZULTATA, DALJNJE DOGAĐANJE
- u 19 sati se svim prisutnima prezentiraju rezultati natjecanja
- svi natjecatelji dobivaju zahvalnice za sudjelovanje, a prva tri natjecatelja dobivaju prikladne pehare
- sve zaprimljene kobasice se daju svim prisutnima na degustaciju
- svaka ekipa može donijeti još svojih kobasica, te ih ponuditi za degustaciju, kao i vlastito vino
- nastavak slijedi uz dobre zvuke glazbe, plesa i zabave
ZAPRIMANJE PRIJAVA
Prijave se zaprimaju najkasnije do 13. veljače, 2015. godine:
Jozo Vuković, 099/806-4819 ( predsjednik Odbora za branitelje )
Božidar Balenović. 098 / 352 – 302 ( predsjednik Odbora za kulturu )
Utorak, 03 Veljača 2015
Na temelju ukazane potrebe saziva se sastanak Komisije za Statut, poslovnik i normativnu djelatnost koji će se održati dana 04.02.2015. g. (SRIJEDA) s početkom u 12,00 sati u prostorijama Općine Kloštar Ivanić, I. kat, Školska 22.
Stranica 149 od 177