2024. godina

54/2024 – II. Dogradnja zgrade dječjeg vrtića

Podaci o naručitelju

Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

Nacionalni reg. broj: 18133797436

Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: II. Dogradnja zgrade dječjeg vrtića

Evidencijski broj nabave: 54/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 578.524,35 EUR

Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.

Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju

Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.

Objavljenim informacijama i dokumentima ovog prethodnog savjetovanja pristupa se putem poveznice: Prethodno savjetovanje

Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.

Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja dostupne su na stranicama EOJN RH Upute

Prethodno savjetovanje traje do: 16.12.2024.

Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.

Izvješće o provedenom savjetovanju 

INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU – IZVANREDNO ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA 2024

30. rujna 2024.

Informacije o prethodnom savjetovanju
14/2024 – Izvanredno održavanje nerazvrstanih cesta

Podaci o naručitelju

Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

Nacionalni reg. broj: 18133797436

Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Izvanredno održavanje nerazvrstanih cesta

Evidencijski broj nabave: 14/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 242.627,20 EUR

Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.

Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju

Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.

Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.

Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.

Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.

Prethodno savjetovanje traje do: 07.10.2024.

Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.

Izvješće o provedenom savjetovanju

INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU – IZVOĐENJE RADOVA NA PJEŠAČKOJ STAZI U ULICI STJEPANA RADIĆA

10. rujna 2024.

48/2024 – Izvođenje radova na pješačkoj stazi u ulici Stjepana Radića

Podaci o naručitelju

Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

Nacionalni reg. broj: 18133797436

Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Izvođenje radova na pješačkoj stazi u ulici Stjepana Radića

Evidencijski broj nabave: 48/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 271.700,00 EUR

Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.

Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju

Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.

Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.

Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.

Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.

Prethodno savjetovanje traje do: 16.09.2024

Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.

Izvješće o provedenom savjetovanju

INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU 60/2024 – REKONSTRUKCIJA POMOĆNOG SPORTSKOG IGRALIŠTA U SPORTSKOM PARKU STJEPAN NOVAKOVIĆ – ŽUTI

27. svibnja 2024.

Podaci o naručitelju

Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

Nacionalni reg. broj: 18133797436

Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija pomoćnog sportskog igrališta u sportskom parku Stjepan Novaković-Žuti

Evidencijski broj nabave: 60/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 479.444,18 EUR

Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.

Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju

Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.

Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.

Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.

Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.

Prethodno savjetovanje traje do: 03.06.2024

Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.

Izvješće o provedenom savjetovanju

INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU 60/2024 – REKONSTRUKCIJA POMOĆNOG SPORTSKOG IGRALIŠTA U SPORTSKOM PARKU STJEPAN NOVAKOVIĆ-ŽUTI

21. ožujka 2024.

Podaci o naručitelju

Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

Nacionalni reg. broj: 18133797436

Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija pomoćnog sportskog igrališta u sportskom parku Stjepan Novaković-Žuti

Evidencijski broj nabave: 60/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 240.000,00 EUR

Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.

Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju

Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.

Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.

Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.

Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.

Prethodno savjetovanje traje do: 26.03.2024

Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.

Izvješće o provedenom savjetovanju

INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU 38/2024 – REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE SV. MARIJE U NASELJU KLOŠTAR IVANIĆ

20. ožujka 2024.

Podaci o naručitelju

Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

Nacionalni reg. broj: 18133797436

Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija dijela ulice sv. Marije u naselju Kloštar Ivanić

Evidencijski broj nabave: 38/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 188.800,00 EUR

Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.

Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju

Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.

Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja. 

Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.

Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja. 

Prethodno savjetovanje traje do: 25.03.2024

Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.

Izvješće o provedenom savjetovanju

INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU – REDOVNO ODRŽAVANJE CESTA, EVIDENCIJSKI PLAN NABAVE: 2/2024

01. ožujka 2024

Podaci o naručitelju

Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ

Nacionalni reg. broj: 18133797436

Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Redovno održavanje cesta

Evidencijski broj nabave: 2/2024

Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak

Procijenjena vrijednost nabave: 104.000,00 EUR

Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.

Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju

Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.

Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.

Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.

Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.

Prethodno savjetovanje traje do: 06.03.2024

Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.

Izvješće o provedenom savjetovanju

2023. godina

JAVNI NARUČITELJ OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ PLANIRA POKRENUTI OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI ZA – REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE SV. MARIJE U NASELJU KLOŠTAR IVANIĆ

14. studenoga 2023.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE SV. MARIJE U NASELJU KLOŠTAR IVANIĆ.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, projektnu dokumentaciju, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 20. studenog 2023.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr    

Po isteku roka od 5(pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika

Projektna dokumentacija

Izvješće o provedenom savjetovanju .

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA

– GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU BEŠLINEC

17. kolovoza 2023.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU BEŠLINEC.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, projektnu dokumentaciju, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 22. kolovoza 2023.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr    

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika

Projektna dokumentacija

Izvješće o provedenom savjetovanju

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU LIPOVEC LONJSKI

17. veljače 2023.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU LIPOVEC LONJSKI.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, projektnu dokumentaciju, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 22. veljače 2023.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr    

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika

Projektna dokumentacija

Građevinska dozvola

Izvješće o provedenom savjetovanju

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – REDOVNO ODRŽAVANJE CESTA

14. veljače 2023.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REDOVNO ODRŽAVANJE CESTA.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 20. veljače 2023.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr    

Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika

Izvješće o provedenom savjetovanju

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – REKONSTRUKCIJA SPORTSKOG OBJEKTA – IZGRADNJA ZAŠTITNOG NASIPA NA STRELJANI LIPOVEC LONJSKI

03. veljače 2023.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REKONSTRUKCIJA SPORTSKOG OBJEKTA – IZGRADNJA ZAŠTITNOG NASIPA NA STRELJANI LIPOVEC LONJSKI.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, nacrt troškovnika i projektnu dokumentaciju.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 08. veljače 2023.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr    

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi, nacrt troškovnika i projektna dokumentacija 

Izvješće o provedenom savjetovanju 

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – PREUREĐENJE ZGRADE DRUŠTVENOG DOMA ŠČAPOVEC U DJEČJI VRTIĆ

24. siječnja 2023.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za PREUREĐENJU ZGRADE DRUŠTVENOG DOMA ŠČAPOVEC U DJEČJI VRTIĆ.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, nacrt troškovnika i projektnu dokumentaciju.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 30. siječnja 2023.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr    

Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika 

Projektna dokumentacija

Izvješće o provedenom savjetovanju

2022. godina

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA  – REKONSTRUKCIJA ZGRADE VATROGASNOG DOMA KLOŠTAR IVANIĆ

23. lipnja 2022.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REKONSTRUKCIJU ZGRADE VATROGASNOG DOMA KLOŠTAR IVANIĆ.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, nacrt troškovnika i projektnu dokumentaciju.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 29. lipnja 2022.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr    

Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika

Projektna dokumentacija

Izvješće o provedenom savjetovanju

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA  – RADOVE NA POPRAVCIMA PJEŠAČKIH I BICIKLISTIČKIH STAZA NA PODRUČJU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ

10. veljača 2022.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za RADOVE NA POPRAVCIMA PJEŠAČKIH I BICIKLISTIČKIH STAZA NA PODRUČJU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 21. veljače 2022.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr  

Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika 

Izvješće o provedenom savjetovanju 

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA  -REDOVNO ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA NA PODRUČJU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ

08. veljače 2022.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REDOVNO ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA NA PODRUČJU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 6 (šest) dana, točnije do dana 14. veljače 2022.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr  

Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika

Izvješće o provedenom savjetovanju 

2021. godina

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PROJEKT REKONSTRUKCIJE – ENERGETSKE OBNOVE SUSTAVA JAVNE RASVJETE OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ

24. lipnja 2021.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za projekt rekonstrukcije – energetske obnove sustava javne rasvjete Općine Kloštar Ivanić.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 30. lipnja 2021.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte:      dejan.dokmanic@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi 

Nacrt troškovnika 

Izvješće o provedenom savjetovanju

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA U OPĆINI KLOŠTAR IVANIĆ

29. siječnja 2021.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za održavanje nerazvrstanih cesta u općini Kloštar Ivanić.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 03. veljače 2021.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte:      dejan.dokmanic@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi

Nacrt troškovnika

Izvješće o provedenom savjetovanju 

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA IZGRADNJU NOVE JAVNE RASVJETE U OPĆINI KLOŠTAR IVANIĆ

20. siječnja 2021.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izgradnju nove javne rasvjete u općini Kloštar Ivanić.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                                                                                 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 25. siječnja 2021.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte:     sanela.djura@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi

Nacrt troškovnika

Izvješće o provedenom savjetovanju

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA IZGRADNJU PJEŠAČKE STAZE U ULICI KRALJA TOMISLAVA

20. siječnja 2021.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na izgradnji pješačke staze sa oborinskom odvodnjom u ul. Kralja Tomislava (ŽC 3074), Kloštar Ivanić, na dijelu k.č. 3282, od k.č. 3281 do k.č. 3286, k.o. Caginec.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                                                                                 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 25. siječnja 2021.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte:    sanela.djura@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi

Nacrt troškovnika

Izvješće o provedenom savjetovanju

2020. godina

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI ZA IZVOĐENJE RADOVA NA INVESTICIJSKOM ODRŽAVANJU NERAZVRSTANIH CESTA – ULICA SVETE MARIJE, ULICA IVANA ŠVEARA, ULICA ANTUNA MATIJE RELJKOVIĆA, NAFTAPLINSKA ULICA U KLOŠTAR IVANIĆU

10. rujna 2020.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na investicijskom održavanju nerazvrstanih cesta – ulica Svete Marije, ulica Ivana Šveara, ulica Antuna Matije Reljkovića, Naftaplinska ulica u Kloštar Ivaniću.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                                                                               

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 16. rujna 2020.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte:    sanela.djura@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 5 (spet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi 

Nacrt troškovnika 

Izvješće o provedenom savjetovanju

PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA IZGRADNJU PJEŠAČKE STAZE U ULICI KRALJA TOMISLAVA

17. veljača 2020.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na izgradnji pješačke staze s oborinskom odvodnjom i autobusnim stanicama u Ulici kralja Tomislava (ŽC 3074), na dijelu k.č. 3282, od k.č. 3286 do k.č. 3248, dio k.č. 3248, dio k.č. 3285, k.o. Caginec.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                                                                                 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 7 (sedam) dana, točnije do dana 24. veljače 2020.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte:   sanela.djura@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 7 (sedam) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi 

Nacrt troškovnika

Izvješće o provedenom savjetovanju

2019. godina

PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE ZA IZVOĐENJE RADOVA NA ENERGETSKOJ OBNOVI ZGRADE OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ

06. lipnja 2019.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na energetskoj obnovi zgrade Općine Kloštar Ivanić.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                                                                                 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 12. lipnja 2019.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte:  sanela.djura@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi

 Nacrt troškovnika 

 Izvješće o provedenom savjetovanju 

2018. godina

PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE ZA IZVOĐENJE RADOVA NA SANACIJI KLIZIŠTA I. VINOGRADSKI ODVOJAK

31. listopada 2018.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na Sanaciji klizišta I. Vinogradski odvojak.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                                                                              

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 05. studenoga 2018.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi 

Nacrt troškovnika

Izvješće o provedenom savjetovanju

2017. godina

PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE ČEMERNICA LONJSKA

26. rujna 2017.

Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na Rekonstrukcija dijela ulice Čemernica Lonjska.

 Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                                                                                 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 6 (šest) dana, točnije do dana 02. listopada 2017.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: mateja.pokas@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi

Nacrt troškovnika

 Izvješće o provdenom savjetovanju.

PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE REKONSTRUKCIJE (DOGRADNJE) I OPREMANJA GRAĐEVINE JAVNE I DRUŠTVENE NAMJENE, PREDŠKOLSKE USTANOVE – DJEČJEG VRTIĆA PROLJEĆE KLOŠTAR IVANIĆ

07. ožujka 2017.

SVIM ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA

Obavještavamo Vas da javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave  male vrijednosti za izvođenje radova na rekonstrukciji (dogradnji) i opremanju građevine javne i društvene namjene, predškolske ustanove – Dječjeg vrtića Proljeće Kloštar Ivanić.

Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s  predmetnom nabavom.

Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.                                                                                 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 12. ožujka 2017.godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: mateja.pokas@klostar-ivanic.hr

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.

Nacrt dokumentacije o nabavi 

Nacrt troškovnika

Izvješće o provedenom savjetovanju

Izvješće o provedenom savjetovanju – otvoreni postupak javne nabave 

Skip to content