2024. godina
INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU – 54/2024 – II. DOGRADNJA ZGRADE DJEČJEG VRTIĆA
10. prosinca 2024.
54/2024 – II. Dogradnja zgrade dječjeg vrtića
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: II. Dogradnja zgrade dječjeg vrtića
Evidencijski broj nabave: 54/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 578.524,35 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljenim informacijama i dokumentima ovog prethodnog savjetovanja pristupa se putem poveznice: Prethodno savjetovanje
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja dostupne su na stranicama EOJN RH Upute
Prethodno savjetovanje traje do: 16.12.2024.
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju
INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU – IZVANREDNO ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA 2024
30. rujna 2024.
Informacije o prethodnom savjetovanju
14/2024 – Izvanredno održavanje nerazvrstanih cesta
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Izvanredno održavanje nerazvrstanih cesta
Evidencijski broj nabave: 14/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 242.627,20 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.
Prethodno savjetovanje traje do: 07.10.2024.
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju
INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU – IZVOĐENJE RADOVA NA PJEŠAČKOJ STAZI U ULICI STJEPANA RADIĆA
10. rujna 2024.
48/2024 – Izvođenje radova na pješačkoj stazi u ulici Stjepana Radića
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Izvođenje radova na pješačkoj stazi u ulici Stjepana Radića
Evidencijski broj nabave: 48/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 271.700,00 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.
Prethodno savjetovanje traje do: 16.09.2024
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju
INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU 60/2024 – REKONSTRUKCIJA POMOĆNOG SPORTSKOG IGRALIŠTA U SPORTSKOM PARKU STJEPAN NOVAKOVIĆ – ŽUTI
27. svibnja 2024.
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija pomoćnog sportskog igrališta u sportskom parku Stjepan Novaković-Žuti
Evidencijski broj nabave: 60/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 479.444,18 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.
Prethodno savjetovanje traje do: 03.06.2024
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju
INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU 60/2024 – REKONSTRUKCIJA POMOĆNOG SPORTSKOG IGRALIŠTA U SPORTSKOM PARKU STJEPAN NOVAKOVIĆ-ŽUTI
21. ožujka 2024.
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija pomoćnog sportskog igrališta u sportskom parku Stjepan Novaković-Žuti
Evidencijski broj nabave: 60/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 240.000,00 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.
Prethodno savjetovanje traje do: 26.03.2024
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju
INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU 38/2024 – REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE SV. MARIJE U NASELJU KLOŠTAR IVANIĆ
20. ožujka 2024.
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Rekonstrukcija dijela ulice sv. Marije u naselju Kloštar Ivanić
Evidencijski broj nabave: 38/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 188.800,00 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.
Prethodno savjetovanje traje do: 25.03.2024
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju
INFORMACIJE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU – REDOVNO ODRŽAVANJE CESTA, EVIDENCIJSKI PLAN NABAVE: 2/2024
01. ožujka 2024
Podaci o naručitelju
Naziv: OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ
Nacionalni reg. broj: 18133797436
Adresa: Školska 22, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Redovno održavanje cesta
Evidencijski broj nabave: 2/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 104.000,00 EUR
Temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20) naručitelj provodi prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te objavljuje opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje.
Podaci o pristupu prethodnom savjetovanju
Ovim putem obavještavamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da mogu elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH dostaviti naručitelju svoje primjedbe i prijedloge u vezi s informacijama i dokumentacijom.
Objavljene informacije i dokumenti ovog prethodnog savjetovanja.
Putem iste poveznice omogućeno je slanje primjedbi i prijedloga vezanih uz prethodno savjetovanje, pristup odgovorima naručitelja i ažuriranoj dokumentaciji kao i Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima. Gospodarski subjekti koji se putem EOJN zainteresiraju za prethodno savjetovanje biti će putem sandučića obaviješteni o novim objavama vezanim za ovo savjetovanje.
Detaljne upute vezane za slanje primjedbi i prijedloga unutar prethodnog savjetovanja.
Prethodno savjetovanje traje do: 06.03.2024
Nakon provedenog savjetovanja naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata i izraditi Izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti u EOJN RH.
Izvješće o provedenom savjetovanju
2023. godina
JAVNI NARUČITELJ OPĆINA KLOŠTAR IVANIĆ PLANIRA POKRENUTI OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI ZA – REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE SV. MARIJE U NASELJU KLOŠTAR IVANIĆ
14. studenoga 2023.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE SV. MARIJE U NASELJU KLOŠTAR IVANIĆ.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, projektnu dokumentaciju, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 20. studenog 2023.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5(pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika
Izvješće o provedenom savjetovanju .
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA
– GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU BEŠLINEC
17. kolovoza 2023.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU BEŠLINEC.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, projektnu dokumentaciju, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 22. kolovoza 2023.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU LIPOVEC LONJSKI
17. veljače 2023.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za GRADNJA PJEŠAČKE STAZE U NASELJU LIPOVEC LONJSKI.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, projektnu dokumentaciju, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 22. veljače 2023.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – REDOVNO ODRŽAVANJE CESTA
14. veljače 2023.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REDOVNO ODRŽAVANJE CESTA.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 20. veljače 2023.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi, prijedlog ugovora, nacrt troškovnika
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – REKONSTRUKCIJA SPORTSKOG OBJEKTA – IZGRADNJA ZAŠTITNOG NASIPA NA STRELJANI LIPOVEC LONJSKI
03. veljače 2023.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REKONSTRUKCIJA SPORTSKOG OBJEKTA – IZGRADNJA ZAŠTITNOG NASIPA NA STRELJANI LIPOVEC LONJSKI.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, nacrt troškovnika i projektnu dokumentaciju.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 08. veljače 2023.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi, nacrt troškovnika i projektna dokumentacija
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – PREUREĐENJE ZGRADE DRUŠTVENOG DOMA ŠČAPOVEC U DJEČJI VRTIĆ
24. siječnja 2023.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za PREUREĐENJU ZGRADE DRUŠTVENOG DOMA ŠČAPOVEC U DJEČJI VRTIĆ.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, nacrt troškovnika i projektnu dokumentaciju.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 30. siječnja 2023.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika
Izvješće o provedenom savjetovanju
2022. godina
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – REKONSTRUKCIJA ZGRADE VATROGASNOG DOMA KLOŠTAR IVANIĆ
23. lipnja 2022.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REKONSTRUKCIJU ZGRADE VATROGASNOG DOMA KLOŠTAR IVANIĆ.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi, nacrt troškovnika i projektnu dokumentaciju.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 29. lipnja 2022.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA – RADOVE NA POPRAVCIMA PJEŠAČKIH I BICIKLISTIČKIH STAZA NA PODRUČJU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ
10. veljača 2022.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za RADOVE NA POPRAVCIMA PJEŠAČKIH I BICIKLISTIČKIH STAZA NA PODRUČJU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do dana 21. veljače 2022.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA -REDOVNO ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA NA PODRUČJU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ
08. veljače 2022.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za REDOVNO ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA NA PODRUČJU OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 6 (šest) dana, točnije do dana 14. veljače 2022.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika
Izvješće o provedenom savjetovanju
2021. godina
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PROJEKT REKONSTRUKCIJE – ENERGETSKE OBNOVE SUSTAVA JAVNE RASVJETE OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ
24. lipnja 2021.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za projekt rekonstrukcije – energetske obnove sustava javne rasvjete Općine Kloštar Ivanić.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 30. lipnja 2021.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: dejan.dokmanic@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA U OPĆINI KLOŠTAR IVANIĆ
29. siječnja 2021.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za održavanje nerazvrstanih cesta u općini Kloštar Ivanić.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 03. veljače 2021.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: dejan.dokmanic@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA IZGRADNJU NOVE JAVNE RASVJETE U OPĆINI KLOŠTAR IVANIĆ
20. siječnja 2021.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izgradnju nove javne rasvjete u općini Kloštar Ivanić.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 25. siječnja 2021.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA IZGRADNJU PJEŠAČKE STAZE U ULICI KRALJA TOMISLAVA
20. siječnja 2021.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na izgradnji pješačke staze sa oborinskom odvodnjom u ul. Kralja Tomislava (ŽC 3074), Kloštar Ivanić, na dijelu k.č. 3282, od k.č. 3281 do k.č. 3286, k.o. Caginec.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 25. siječnja 2021.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
2020. godina
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI ZA IZVOĐENJE RADOVA NA INVESTICIJSKOM ODRŽAVANJU NERAZVRSTANIH CESTA – ULICA SVETE MARIJE, ULICA IVANA ŠVEARA, ULICA ANTUNA MATIJE RELJKOVIĆA, NAFTAPLINSKA ULICA U KLOŠTAR IVANIĆU
10. rujna 2020.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na investicijskom održavanju nerazvrstanih cesta – ulica Svete Marije, ulica Ivana Šveara, ulica Antuna Matije Reljkovića, Naftaplinska ulica u Kloštar Ivaniću.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 16. rujna 2020.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (spet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
PRETHODNO SAVJETOVANJE ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA IZGRADNJU PJEŠAČKE STAZE U ULICI KRALJA TOMISLAVA
17. veljača 2020.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na izgradnji pješačke staze s oborinskom odvodnjom i autobusnim stanicama u Ulici kralja Tomislava (ŽC 3074), na dijelu k.č. 3282, od k.č. 3286 do k.č. 3248, dio k.č. 3248, dio k.č. 3285, k.o. Caginec.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 7 (sedam) dana, točnije do dana 24. veljače 2020.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 7 (sedam) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
2019. godina
PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE ZA IZVOĐENJE RADOVA NA ENERGETSKOJ OBNOVI ZGRADE OPĆINE KLOŠTAR IVANIĆ
06. lipnja 2019.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na energetskoj obnovi zgrade Općine Kloštar Ivanić.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 12. lipnja 2019.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
2018. godina
PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE ZA IZVOĐENJE RADOVA NA SANACIJI KLIZIŠTA I. VINOGRADSKI ODVOJAK
31. listopada 2018.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na Sanaciji klizišta I. Vinogradski odvojak.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 05. studenoga 2018.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: sanela.djura@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
2017. godina
PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE REKONSTRUKCIJA DIJELA ULICE ČEMERNICA LONJSKA
26. rujna 2017.
Javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na Rekonstrukcija dijela ulice Čemernica Lonjska.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 6 (šest) dana, točnije do dana 02. listopada 2017.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: mateja.pokas@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 6 (šest) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provdenom savjetovanju.
PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA ZA PRIPREMU I PROVEDBU POSTUPKA JAVNE NABAVE REKONSTRUKCIJE (DOGRADNJE) I OPREMANJA GRAĐEVINE JAVNE I DRUŠTVENE NAMJENE, PREDŠKOLSKE USTANOVE – DJEČJEG VRTIĆA PROLJEĆE KLOŠTAR IVANIĆ
07. ožujka 2017.
SVIM ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA
Obavještavamo Vas da javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić planira pokrenuti otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti za izvođenje radova na rekonstrukciji (dogradnji) i opremanju građevine javne i društvene namjene, predškolske ustanove – Dječjeg vrtića Proljeće Kloštar Ivanić.
Sukladno članku 198. (Prethodna analiza tržišta) Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 120/16), prije pokretanja postupka javne nabave javni naručitelj u pravilu provodi analizu tržišta u svrhu pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o planovima i zahtjevima u vezi s predmetnom nabavom.
Ovim putem javni naručitelj Općina Kloštar Ivanić stavlja na prethodno savjetovanje zainteresiranim gospodarskim subjektima nacrt dokumentacije o nabavi i nacrt troškovnika.
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će 5 (pet) dana, točnije do dana 12. ožujka 2017.godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: mateja.pokas@klostar-ivanic.hr
Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave ove dokumentacije na internetskim stranicama, Naručitelj će razmotriti sve pristigle primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili neprihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće te ga objaviti na svojim internetskim stranicama.
Izvješće o provedenom savjetovanju
Izvješće o provedenom savjetovanju – otvoreni postupak javne nabave